Nástroje pro obchodníky

Jak změnit B2B marketing, aby efektivně pomáhal obchodnímu týmu?
Fakt, že asi polovina marketingového rozpočtu jsou vyhozené peníze, je poměrně známý. Cílem marketingu by mělo být zjišťování, která polovina to je. V B2C segmentu se dají aktivity často měřit podle skutečných výsledků prodeje. V B2B...more

3 nejdůležitější minuty obchodního zástupce
Abychom obchodníka pochopili, je třeba si ho neidealizovat. Má rád peníze a proto je obchodníkem. Miluje pocit, že si může vydělat více, než pokud by byl zaměstnán a chápe, že není placen od hodiny, ale za schopnosti a konkrétní akci...more

Czech On-line Expo pohledem SmartEmailingu - proč si ho příště nenechat ujít?
V polovině února se konal největší e-commerce veletrh Czech On-line Expo na půdě pražského výstaviště v Letňanech. A my jsme rádi, že jsme svou účastí mohli přispět ke skvělé atmosféře, která na veletrhu celé dva dny panovala....more

Je etické sledovat firmy na internetu?
Prakticky všichni tak nějak počítáme s tím, že Mark Zuckerberg a jeho modrá sociální platforma Meta (zahrnující Facebook, Instagram či Whatsapp) o nás ví skoro všechno. Stejně tak i strejda Google, který bedlivě sleduje každý náš dotaz...more

Proč byste měli začít používat CRM Pipedrive
Aplikace Pipedrive představuje CRM software, který byl vyvinut speciálně pro malé a střední podniky. Zakládá si na kvalitním vizuálním provedení a všechny důležité informace o zákazníkovi si můžete prohlédnout na jedné stránce. Díky...more
Data driven sales

Data jsou pro efektivní obchodní proces nezbytná jako GPS při cestování

ONE TO ONE s Petrem Srnou o Influencer marketingu

TOP 5 praktických CRM systémů pro obchodníky
Data driven salesNejčtenější články

1ú>
„Možná budou v budoucnu dobří obchodníci dostávat helikoptéru, kterou poletí za klientem. Takového obchodníka si každý dobře zapamatuje".

2ú>
Jak si firma může hýčkat zaměstnance? Vodafone nasadil laťku vysoko!

3ú>
„Kvalitní affiliate síť by měla být postavena na datech, ne na pocitech “ , říká Lukáš Jabůrek z eHUB.cz