Monitora se mění na Mediaboard. Své komplexní služby nabídne i v zahraničí

11. Září 2023

Společnost Monitora Media, která nabízí komplexní služby na poli monitoringu médií a sociálních sítí, se mění na Mediaboard. Se změnou názvu přichází i posun ke komplexní all-in-one media intelligence službě, která kromě mediálního monitoringu nově nabídne i publikační platformu pro komunikaci s novináři. Mediaboard chce v letošním roce dále posilovat na zahraničních trzích, kde má ambice se do 5 let zařadit do světové pětky společností poskytujících tyto služby.  

Mediaboard, dřívější Monitora, vstoupil na český trh v roce 2015 pod křídly společnosti Imper jako online služba na monitoring médií dle klíčových slov. Během několika let se vyvinul v komplexní nástroj, který se od media monitoringu přesunul k media intelligence. To odráží i samotný rebranding, který chce pod novým názvem nabídnout klientům all-in-one služby zaměřené na PR a budování značky. 

„Už dávno jsme přerostli ‚škatulku‘ mediálního monitoringu. Změna názvu reflektuje komplexnost našich služeb, které nově zahrnují i nástroje pro budování brandu a správu PR,“ dodává Tomáš Berger, CEO Mediaboardu. 

Posílení zahraničních aktivit 

S rebrandingem se pojí i posílení zahraničních aktivit Mediaboardu. Společnost, která se letos stala jedničkou na českém trhu, již nyní pokrývá monitoring médií ve více než 100 zemích a její služby mezinárodně využívají značky jako IKEA, Rohlík nebo BMW. Během následujících let se chce Mediaboard dostat do světové špičky společností, které nabízejí media intelligence služby.  

„Mám radost, že se nám v loňském roce podařilo stát se českou jedničkou, ale naším hlavním cílem vždy bylo prosadit se v zahraničí. Pevně věřím, že díky komplexnosti a kvalitě našich služeb není otázkou jestli, ale kdy se staneme jedním z pěti největších poskytovatelů media intelligence na světě. S Mediaboardem chceme do PR přinést nástroje, které umožní efektivní plánování, jaké známe z marketingu. Na trhu roste poptávka po jednotné platformě, která bude komunikaci nejen monitorovat, ale také měřit, analyzovat a cílit,“ doplňuje Tomáš Berger, CEO Mediaboardu

Publikační platforma pro komplexní PR 

Jedním z pilířů all-in-one služeb Mediaboardu by se měla stát nová publikační platforma. Tento komplexní nástroj firmám umožní lépe komunikovat s veřejností, klienty či médii. Platforma se skládá ze tří částí – newsroomu, který slouží ke správě obsahu a tvorbě tiskových zpráv, CRM, kde lze udržovat přehledně kontakty na novináře a sdílet informace v rámci týmu, a také e-mailingu, jenž umožní jednoduše rozesílat tiskové zprávy a měřit jejich open rate a dosah. 

Mediaboard dlouhodobě nabízí svým klientům přehlednější analytiku a dashboardy, než jakými disponuje většina zahraničních nástrojů. S novinkou v podobě publikační platformy přichází i komplexnost, kdy jeden nástroj spojuje monitoring, analýzy, medialist, newsroom, e-mailing i CRM. Značky budou moci využít i celou řadu nových funkcí v rámci real-time monitoringu médií či sociálních sítí.

pozn. editora:

Dle společnosti Mediaboard se vzhled a grafika aplikace Monitora bude klientům přepínat na Mediaboard postupně v průběhu tohoto týdne.

© 2024 imper.cz