Co přinesla květnová Business Breakfast? Trendy pro rok 2023 v B2B obchodu a marketingu

07. Červen 2023

V polovině května proběhla již po několikáté networkingově-vzdělávací akce: Business Breakfast pro partnery společností Future Sales a Imper. S Business Animals jsme byli přitom a přinášíme vám krátkou reportáž, hlavní myšlenky přednášejících – Martina Hoška, Jan Kyselého a Jiřího Jambora a taky naše postřehy a dojmy.

Hlavním tématem Business Breakfast byly trendy pro rok 2023 v B2B byznysu, obchodu a marketingu. V rámci přednáškového bloku hovořil Martin Hošek z Imperu o evoluci obchodu za posledních 30 let a predikoval, kam se posune díky AI a automatizaci. Vysvětlil pojmy proaktivní a reaktivní obchod, na praktických příkladech ukázal, jak si správně definovat profil svého ideálního zákazníka a využít při jeho akvizici chytrých dat, leadgenových či monitoringových nástrojů. Snažil se přítomných hostům přinést odpovědi na otázky: Jak by měl s daty obchodník pracovat, co všechno lze v salesu automatizovat / delegovat na umělou inteligenci, a jak pracovat s cílovými skupinami tak, abyste násobně zvýšili šanci na úspěšný prodej.

Martin Hošek, Imper
FOTO: Stanislav Milata

Jiří Jambor a Jan Kyselý z Future Sales navázali v druhé polovině přednáškové části novinkami ze světa sociální sítě LinkedIn. Ukázali aktuální data – například to, že jsme svědky nárůstu počtu uživatelů, který se blíží ke 2 milionům, z nichž však i nadále pravidelně publikuje jen minorita – 2,7 %. Oba pak shrnuli novinky a poradili, jak zvýšit dosah příspěvků: jednak přepnout si uživatelský účet do Creator Modu a v příspěvcích označovat jen relevantní osoby, které na něj budou reagovat. Skvělou novinkou je také možnost plánování příspěvků dopředu, využívat AI nástroje a díky tomu šetřit čas. Představili také nový nástroj Deep Sales, v němž LinkedIn spojuje dva stávající nástroje – Sales Navigator a Sales Insights v jednu platformu.

Jan Kyselý, Future Sales
FOTO: Stanislav Milata

Akce se zúčastnilo 50 hostů převážně z B2B byznysu. Oproti loňsku byla networkingová část delší, čehož mnozí využili a zůstali i po skončení oficiálního programu, aby nad kávou se sendviči či skleničkou mimosy probrali svoje postřehy či se doptali přednášejících na konkrétní dotazy z praxe. Za naši redakci bychom rádi vyzdvihli skvěle vedené přednášky, které měly dynamiku a přinesly hodnotné, datově podložené informace o aktuálních trendech v B2B obchodu a marketingu.

Děkujeme za pozvání a těšíme se na příště.

© 2024 imper.cz