Nástroje pro obchodníky
Jak využívají AI a ChatGPT české B2B firmy a jejich obchodníci?
Nejvíce skloňované slovní spojení roku je rozhodně umělá inteligence. Pokud ji ještě nepoužíváte, tak neotálejte. Ptáte se proč? S pomocí AI a konkrétně ChatGPT se otevírají nové možnosti nejen pro B2B obchodníky. Jak může tato...more
Co je RevOps a jak pomůže mojí firmě?
Revenue Operations, zkráceně RevOps, je relativně nová a dynamicky rozvíjející se metodologie v oblasti firemního řízení. Jde o koncept, který spojuje různá oddělení společnosti – zejména marketing, obchod a péči o zákazníky – s...more
Social Selling Index na LinkedIn - co to je a jak to funguje?
Social Selling Index čili SSI je ukazatel kvality vašeho LinkedIn profilu, který si každý uživatel může zjistit od roku 2016. Po přihlášení ho najdete na tomto odkazu. Pokud chcete být na LinkedIn úspěšní, je samozřejmě dobré mít SSI co...more
3 tipy jak mít svoji B2B cílovku v „Merku“
Kde hledat nové klienty a nekrást? To je odvěká otázka snad všech akvizičních obchodníků. V redakci jsem pro vás otestovali Merk, systém využívaný tisícovkami úspěšných obchodníků v Česku i na Slovensku, a sepsali jsme pro vás tři...more
Proč byste měli začít používat CRM Pipedrive
Každý obchodní tým se dříve či později dostane do bodu, kdy mu k evidenci obchodních případů přestanou stačit Google tabulky. A to je chvíle, kdy je vhodné se poohlédnout po vhodném CRM systému. Aplikace Pipedrive představuje CRM...more
Jak vybrat CRM, krok za krokem
V dynamickém světě obchodu hrají efektivita a dlouhodobá zákaznická spokojenost klíčovou roli. S tím souvisí i správný výběr CRM (Customer Relationship Management systému) pro obchodní oddělení. Ať už je vaše firma malá, střední nebo...more
Ondřej Synek: „Obchod a marketing jsou spojené nádoby, stejně jako datové nástroje, bez kterých to nejde“.
Najít, získat a udržet si firemního klienta. Právě na to se zaměřují komplexní datová řešení společnosti Imper. Základním kamenem celého řešení je pak nástroj Leady, který spolu s největší online databází českých firem...more
Nástroj na projektové řízení a týmovou komunikaci: 5 tipů, jak ho v salesu využít na maximum
Nestíháte se připravovat na schůzky, protože obvoláváte klienty, setkáváte se s týmem a reportujete do centrály. Jenže dobře víte, že příprava je klíčem k úspěšnému obchodnímu jednání. Jak tedy práci zefektivnit a...more
Monitora se mění na Mediaboard. Své komplexní služby nabídne i v zahraničí
Společnost Monitora Media, která nabízí komplexní služby na poli monitoringu médií a sociálních sítí, se mění na Mediaboard. Se změnou názvu přichází i posun ke komplexní all-in-one media intelligence službě, která kromě mediálního...more
Data driven sales
3 tipy jak mít svoji B2B cílovku v „Merku“
4 důvody, proč se těšit na konec léta
5 aplikací pro obchodníky, které šetří čas a ulehčují práci
Data driven salesNejčtenější články
1ú>
5 základních pravidel, jak prodat e-mailem
2ú>
3 důvody, proč využívat monitoring médií v B2B salesu
3ú>
Hiring B2B obchodníka? Buďte upřímní a otevření.