Nástroje pro obchodníky
Business Animals ONE to ONE s Martinem Hoškem o datech vedoucích k obchodu
Ve ONE to ONE jsme se věnovali v poslední době hojně diskutovanému tématu - datům a jejich využití v businessu. Možnosti, jak s nimi efektivně pracovat nám přiblížil obchodník Martin Hošek z Imperu. Co nám mohou data přinést? Má smysl s...more
8 metodologií prodeje, které by měl znát každý obchodník
Obchodníci si jsou vědomi nastavených KPI a potřebují je splnit. Nicméně nejsou si vždy jistí, jaké kroky by měli podniknout. A právě zde přicházejí na řadu metodologie prodeje. Každá obchodní metodika by měla buď umožnit kupujícímu...more
Jak změnit B2B marketing, aby efektivně pomáhal obchodnímu týmu?
Fakt, že asi polovina marketingového rozpočtu jsou vyhozené peníze, je poměrně známý. Cílem marketingu by mělo být zjišťování, která polovina to je. V B2C segmentu se dají aktivity často měřit podle skutečných výsledků prodeje. V B2B...more
3 nejdůležitější minuty obchodního zástupce
Abychom obchodníka pochopili, je třeba si ho neidealizovat. Má rád peníze a proto je obchodníkem. Miluje pocit, že si může vydělat více, než pokud by byl zaměstnán a chápe, že není placen od hodiny, ale za schopnosti a konkrétní akci...more
Czech On-line Expo pohledem SmartEmailingu - proč si ho příště nenechat ujít?
V polovině února se konal největší e-commerce veletrh Czech On-line Expo na půdě pražského výstaviště v Letňanech. A my jsme rádi, že jsme svou účastí mohli přispět ke skvělé atmosféře, která na veletrhu celé dva dny panovala....more
Je etické sledovat firmy na internetu?
Prakticky všichni tak nějak počítáme s tím, že Mark Zuckerberg a jeho modrá sociální platforma Meta (zahrnující Facebook, Instagram či Whatsapp) o nás ví skoro všechno. Stejně tak i strejda Google, který bedlivě sleduje každý náš dotaz...more
Data driven sales
3 tipy jak mít svoji B2B cílovku v „Merku“
4 důvody, proč se těšit na konec léta
5 aplikací pro obchodníky, které šetří čas a ulehčují práci
Data driven salesNejčtenější články
1ú>
5 základních pravidel, jak prodat e-mailem
2ú>
3 důvody, proč využívat monitoring médií v B2B salesu
3ú>
Hiring B2B obchodníka? Buďte upřímní a otevření.