Nástroje pro obchodníky
Kam vyrazit pro kontakty, abyste měli dostatek leadů?
Denním chlebem obchodníka je oslovovat neznáme lidi, navazovat kontakty a budovat vztahy. Jak ale ty nové kontakty získat? Tuto otázku si pokládá asi každý z nás a to ani nemusíme být v obchodě začátečníci. Pojďme si připomenout cesty,...more
Jak využívají AI a ChatGPT české B2B firmy a jejich obchodníci?
Nejvíce skloňované slovní spojení roku je rozhodně umělá inteligence. Pokud ji ještě nepoužíváte, tak neotálejte. Ptáte se proč? S pomocí AI a konkrétně ChatGPT se otevírají nové možnosti nejen pro B2B obchodníky. Jak může tato...more
Jak mohou srovnávače cen pomoci při rozběhu e-shopu?
Jednou z největších výzev, kterým mohou čelit začínající e-shopy, je rozhodně shánění nových zákazníků a nastavení výhodné a efektivní marketingové strategie, která získá první zákazníky a pomůže se stabilním rozvojem...more
Kdy nejlépe ulovíte nové klienty?
Pokud se domníváte, že je jedno, zda nového klienta oslovíte v pondělí ráno nebo ve čtvrtek v podvečer, možná budete překvapeni. Akvizice má svá nepsaná pravidla. Vycházíme -li z psychologie potenciálních klientů,...more
5 aplikací pro obchodníky, které šetří čas a ulehčují práci
Obchodní zástupci musí často dělat mnohem víc než jen prodávat. Kromě navolávání a absolvování schůzek s klienty také vyplňují CRM, řeší reklamace a plní celou řadu dalších úkolů, které sice primárně firmě nepřinášejí...more
Jak na úspěšnou akvizici? Kvalitní záznamy cold callů obchodníky motivují a násobí jejich úspěšnost
Nejen v businessu platí, že raději jednáme s obchodními partnery, pro které nejsme jen telefonickým číslem, za kterým se skrývá příležitost k uzavření obchodu. Ačkoliv akviziční telefonický hovor zpravidla trvá jen pár minut a v...more
Zvyšte svůj obrat díky e-mailové automatizaci
Chcete vědět, co se skrývá pod pojmem e-mail marketingová automatizace a co všechno s ní dokážete? Jak díky ní zvednout obrat a vybudovat kvalitní vztah se svým zákazníkem? Následující řádky vám nejen na tyto otázky odpoví. „A co...more
Nejlepší datař musí mít zápal, říkají odborníci na akci Primetime for Business Data
Odbornou konferenci o tom, jak dnes data pro byznys získat, zpracovat, využít a třeba i prodat, pořádala společnost Blue Events. Opět po roce přivedla dohromady největší české datové kapacity. Akce proběhla 22. září tradičně...more
Říjnový FUTURE SUMMIT opět propojí největší odborníky na marketing a sales
Již třetí ročník konference FUTURE SUMMIT se uskuteční 13. října 2022, a to opět online. Tentokrát s podtitulem Top trendy v B2B a B2C marketingu a prodeji. FUTURE SALES organizuje třetí ročník úspěšné konference FUTURE...more
Data driven sales
Jak držet krok v B2B salesu? Díky chytrým datovým aplikacím
„Sales je náročný, ale krásný,“ říká Martin Hošek z Imperu
Jak vybrat CRM, krok za krokem
Data driven salesNejčtenější články
1ú>
Vybíráte CRM systém pro obchodníky? Máme pro vás komplexní recenzi CRM Pipedrive
2ú>
Vše co jste chtěli vědět o Account based sellingu a marketingu a báli jste se zeptat
3ú>
5 základních pravidel, jak prodat e-mailem