27. Prosinec 2018
Všude se bilancuje, možná i vy už jste přemýšleli, jaký byl pro vás rok 2018, no a u nás tomu nebude jinak. Celý rok jsme vám přinášeli články a rozhovory se zajímavými lidmi, a snažili se vám ukázat, že se obchod dá dělat moderně, chytře a zábavně. A ani v novém roce v tom nehodláme přestat.
Přemýšlíte, jaký bude příští rok? Plánujete nějaké změny? Chcete se více zaměřit na přítomnost, mindfulness nebo vzdělávání? Udělejte si chvilku jen pro sebe, dejte si dobrou kávu a přečtěte si některý z inspirativních rozhovorů, které jsme vám připravili. Třeba v nich najdete odpovědi na své otázky.
Dobrodruh Filip Mayer: Člověk by měl podnikat v tom, co ze srdce nejvíc miluje. Vytvořit funkční obchodní model a ten zabalit do komunity
Filip Mayer nás okouzlil nejen životním příběhem, ale také svou vášní pro cestování. Jeho blog sleduje téměř 22 tisíc uživatelů, kteří zde hledají rady a tipy. Filip navíc na začátku roku otevřel v Praze Kavárnu dobrodruha, kde se jeho facebooková komunita (a nejen ta) může setkávat offline. A rozhovor s ním si přečtěte ZDE.
Trendy: Jak využívá své komunity k prodeji pobytů pár ze Stěhujeme se na Bali?
Daniela a Radim Pacak se odstěhovali na Bali a pořádají tam dovolené snů. Ale na počátku bylo slovo. Psané. Blog měl veliký úspěch a brzy se okolo něj začala tvořit komunita podobně smýšlejících lidí. Ještě před tím ale byl workoholizmus a pracovní nářez, který se málem podepsal na zdraví a vztahu mladého páru. Teď dělají to, co je baví a naplňuje. Celý článek najdete ZDE.
Trendy: Jak využívá své cestovatelské komunity k prodeji Travel Bible?
Matouš Vinš nám nejen přišel představit koncept „slow travel“, ale také povyprávěl o tom, jak využívá svou komunitu k prodeji Travel Bible – knihy, která svým unikátním obsahem a tunou praktických rad oslovila nejednoho cestovatele. K ní nedávno přibyla i další kniha – Travel Jobs, která popisuje více než 100 možností, jak si na cestách vydělat. Celý rozhovor najdete ZDE.
Jak správně telefonovat a chovat se na schůzkách, prozradí lektor etikety Daniel Šmíd
Přední odborník na etiketu a náš vážený ambassador nám v rozhovoru konečně udělal jasno v tom, jak nejvhodněji oslovovat zákazníky to telefonu a v e-mailu, kdy je slušné telefonovat, podle jakých pravidel se chovat v zahraničí, a navíc nám pomohl osvětlit některé mýty ve společenském chování. Celý rozhovor najdete ZDE.