Inspirace
Ondřej Ratajský: Hozená rukavice e-mail marketingu, podcast z obytňáku i odvážné vize pro Czech On-line Expo
Ondra Ratajský ze SmartEmailingu je jednou z klíčových osobností českého digitálního marketingu. Jeho jméno je spojené s e-mail marketingem, největší akcí pro digitální komunitu Czech On-line Expo i netradičním podcastovým studiem v...more
Ženy ve vedení českých firem: Jsou ve smutné menšině, firmu ale řídí stejně dobře jako muži
Stereotypů se obvykle zbavujeme šnečím tempem. Těch genderových ale ještě o pár temp pomaleji. Přestože je zastoupení žen v manažerských pozicích celosvětově velké téma, jejich počet roste velmi pomalu. V České republice aktuálně ve...more
„Chci vytvářet unikátní produkty, které jsou extrémně funkční a zároveň v lidech vzbuzují radost,“ říká Jan Fabini
Gastronomie a vaření zažívají v posledních letech nebývalý boom. Stále více se zajímáme o kvalitu potravin, jejich původ, ale také řešíme, v jakém nádobí jídlo připravujeme a zda není toxické. A právě takové produkty vytváří Jan...more
Data driven sales
3 tipy jak mít svoji B2B cílovku v „Merku“
4 důvody, proč se těšit na konec léta
5 aplikací pro obchodníky, které šetří čas a ulehčují práci
Data driven salesNejčtenější články
1ú>
5 základních pravidel, jak prodat e-mailem
2ú>
3 důvody, proč využívat monitoring médií v B2B salesu
3ú>
Hiring B2B obchodníka? Buďte upřímní a otevření.