Téma měsíce

Téma měsíce

4 důvody, proč se těšit na konec léta

Blíží se konec léta a my rozhodně nechceme působit depresivně. Právě naopak. Z pohledu byznysu se vše opět navrátí do normálu. Pro mnohé se rozplyne okurková sezóna a my se můžeme opět pustit do obchodu. Klienti začnou zvedat...more

Téma měsíce

Anna Schwarzová z Novitimu: Proč odchází obchodníci z oboru?

Obchodničina není žádný med. Zvlášť v případě akvizičního obchodu je dennodenní chleba tvrdý a ne každý má sílu stavět každý měsíc, znovu a znovu hrad na zelené louce. Beztak ho na začátku nového měsíce zase někdo shodí, jak...more

Téma měsíce

Jakých chyb se vyvarovat, když začínáte s obchodem?

Proč mi to nikdo neřekl??? Jakékoliv začátky jsou těžké a každý z nás se s nimi popasuje různým způsobem. Máme naivní představy, které toužíme naplnit a pak přijdou první překážky. Přeskočíme, podlezeme nebo se utopíme? My vám...more

Obchodní dovednosti
Téma měsíce

17 tipů jak začít konverzaci a prolomit ledy na networkingových akcích

Přinášíme vám skvělou inspiraci pro rozproudění konverzace na jakékoliv akci. Tyto skvělé způsoby vám pomohou snadněji navázat kontakty pomocí tzv. “konverzačních startérů”, které prolomí ledy mezi vámi a novým člověkem....more

Téma měsíce

10 způsobů, jak navazovat kontakty jako profesionál

Navázání širší sítě kontaktů může odemknout takové příležitosti, o kterých nyní možná ani nevíte. Navazování kontaktů je pro každého - mladé i starší - jedinečnou dovedností. Pro zdokonalení svých schopností navazování...more

Téma měsíce

12 znaků, které prozradí špatného networkera

Rad, jak správně networkovat, najdete nespočet. Rozhodli jsme se jít na to jinak a ukázat, jak seznamování s business partnery vypadá, když k němu přistoupíte špatně. Spojili jsme síly se třemi protřelými...more

Téma měsíce

5 tipů podložených daty, kdy je vhodné použít cold call a kdy cold e-mail

Navázání prvního kontaktu s potenciálním zákazníkem je pro obchodní zástupce uměním. Nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem. Chcete udělat vše, co je ve vašich silách, abyste zajistili, že vaše oslovení potenciální...more

Téma měsíce

Tradiční pasti při obsazování B2B sales pozic pro prodej softwarových produktů

Původně jsme téma nešvarů v obchodě a mezi obchodníky měli schované až na červen, ale velmi nás zaujal příspěvěk Petra Dvořáka, CEO společnosti Wultra, který v minulých dnech nasbíral na LinkedInu více jak 100 komentářů, přes 350...more

Téma měsíce

E-mailing není mrtev. Proč stále funguje?

E-mail patří mezi první online komunikační kanály, a proto ho dnes mnozí již považují za old school záležitost. A není divu. Nedávno totiž oslavil své 50. narozeniny. A tak když se řekne e-mailing, málokdo věří, že by zrovna jejich...more

© 2022 imper.cz