Téma měsíce

Téma měsíce

10 způsobů, jak navazovat kontakty jako profesionál

Navázání širší sítě kontaktů může odemknout takové příležitosti, o kterých nyní možná ani nevíte. Navazování kontaktů je pro každého - mladé i starší - jedinečnou dovedností. Pro zdokonalení svých schopností navazování...more

Téma měsíce

12 znaků, které prozradí špatného networkera

Rad, jak správně networkovat, najdete nespočet. Rozhodli jsme se jít na to jinak a ukázat, jak seznamování s business partnery vypadá, když k němu přistoupíte špatně. Spojili jsme síly se třemi protřelými...more

Téma měsíce

5 tipů podložených daty, kdy je vhodné použít cold call a kdy cold e-mail

Navázání prvního kontaktu s potenciálním zákazníkem je pro obchodní zástupce uměním. Nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem. Chcete udělat vše, co je ve vašich silách, abyste zajistili, že vaše oslovení potenciální...more

Téma měsíce

Tradiční pasti při obsazování B2B sales pozic pro prodej softwarových produktů

Původně jsme téma nešvarů v obchodě a mezi obchodníky měli schované až na červen, ale velmi nás zaujal příspěvěk Petra Dvořáka, CEO společnosti Wultra, který v minulých dnech nasbíral na LinkedInu více jak 100 komentářů, přes 350...more

Téma měsíce

E-mailing není mrtev. Proč stále funguje?

E-mail patří mezi první online komunikační kanály, a proto ho dnes mnozí již považují za old school záležitost. A není divu. Nedávno totiž oslavil své 50. narozeniny. A tak když se řekne e-mailing, málokdo věří, že by zrovna jejich...more

Téma měsíce

5 kroků, jak napsat kvalitní obchodní e-mail

Doba je rychlá a uspěchaná, a nejen proto je nakloněna rychlým obchodním metodám a podpoře prodeje. Každý váš e-mail, zvlášť ten obchodní, se stává skvělým prodejním nástrojem a pomocníkem při vašem podnikání. Díky němu prodáte...more

Téma měsíce

„Možná budou v budoucnu dobří obchodníci dostávat helikoptéru, kterou poletí za klientem. Takového obchodníka si každý dobře zapamatuje".

Kouká do pomyslné věštecké koule Anna Schwarzová z konzultační společnosti Novitim a dodává, že aktuálně je „největší boj o akviziční obchodníky, kteří s nadšením vezmou za práci". S Aničkou jsme navázali na náš podzimní...more

Téma měsíce

„Bezmála 80 % obchodníků by neváhalo vyměnit svou stávající práci za jinou".

Říká Filip Mikschik, CEO pracovně-vzdělávacího portálu Startupjobs.cz. Nejde zrovna o zanedbatelné číslo. A jaká další zajímavá fakta a data jsme s Filipem rozhovoru probrali? Například o jaké obchodníky je ve světě Start-upů...more

Téma měsíce

Jak správně nastavit motivační systém provizí vašich obchodníků?

Plat obchodních zástupců se skládá ze základu a provize, jinak by to snad ani nefungovalo. Provize jednak motivuje prodejce k lepším výkonům, a také zvyšuje šanci na to, že bude váš tým stabilní a nebude spíše připomínat holubník....more

© 2022 imper.cz