statistiky obchod

Pokud se při obchodování cítíte jako ryba ve vodě a myslíte si, že už o svých zákaznících víte všechno, tyhle statistiky vás dost možná překvapí. Zjistěte, jak se chování vašeho zákazníka v čase mění a které komunikační kanály využívat. Aktuální prodejní statistiky Zabere to průměrně 18 telefonních hovorů, než se skutečně spojíte s nakupujícím. Jen 24 % e-mailů […]

Telefonická komunikace

Společnost Telefonickakomunikace.cz pomáhá firmám získávat nové obchodní příležitosti. Zkušení odborníci se specializují na domluvu video schůzek, prodej po telefonu a další obchodní služby, které vám pomůžou nastartovat byznys. Zakladatelka společnosti a odbornice na telefonickou komunikaci popsala fungování své firmy a zamyslela se nad tím, jestli je v současné chvíli vůbec vhodné zákazníkům telefonovat. Rozhovor s majitelkou Claudií […]

Obchodník Jiří Siegel se po třech letech v mediální agentuře rozhodl zkusit novou výzvu v pomyslném trojúhelníku agentura – dodavatel – klient. Využil k tomu pracovní příležitost v Czech News Center na pozici Key Account Manager. O své zkušenosti se podělil s portálem Business Animals. Protože jsem měl pravidelný kontakt s lidmi, nyní již s mými kolegy, měl snadnější rozhodování o svém budoucím […]

vzdělání pro obchodníky

V životě každého z nás nastává situace, kdy úspěšně zakončujeme etapu zvanou STUDIUM. Je to období, během kterého se před námi doslova otevírá svět neomezených možností! V těchto momentech, a velmi často už na škole, se lidé dělí do dvou kategorií: PŘÍJEMCI – jedná se o lidi, kteří přijímají život tak, jak přichází. Jdou do práce, […]

Daniel Kosec, muž na terase

Minulý týden v mém živém vysílání hostoval Daniel Kosec, mimo jiné spolumajitel webového projektu Code of Life a zapálený mindhacker. Jak efektivně spoluřídit hned pět firem a přitom zůstat soustředěný a plný nadšení do práce? I o tom jsme si popovídali. Daniel Kosec: Představení Dane, pojď se nám na začátek představit. Co děláš, čím se zabýváš […]

Stručný obsah příspěvku zde není uveden, protože je tento příspěvek chráněn heslem.

Logo_BA

Objevte, co je nového na LinkedIn, jak to můžete využít pro své obchodní aktivity a proč se neustále vyvíjí algoritmus, který se stará o zobrazení postů ve feedu. Čas, který nad příspěvkem strávíte, se počítá Důležitou úpravou prošel algoritmus, který hodnotí příspěvky pro umístění ve feedu. Přemýšleli jste někdy o tom, jak LinkedIn posty vybírá […]

Jak jste se dostal k fleetovému prodeji vozů? Stejně jako všechno v životě i toto byla poměrně veliká náhoda. Již při škole jsem dělal brigády, na kterých jsem byl v kontaktu s přímým prodejem. Moje začátky byli jako u většiny z nás. Začínal jsem na promotérovi za pár korun, promování kávovarů, čokolád, night shoppingy a mnoho dalšího. Tato praxe mě posunula až na pomoc […]

Stejně jako většiny firem se i nás v posledních týdnech dotkla omezení spojená se šířením COVID-19: úbytek zakázek, přesunutá jednání, zrušené konference, nucený home office. Naštěstí žijeme v době digitální a spousta věcí se dá dnes i v B2B businessu vyřešit online. Níže najdete seznam nástrojů, které používáme pro virtuální networking a akvizici klientů u nás ve FUTURE […]

Svět se nezastavil! Tohle je “fakt”, který je potřeba mít na paměti. Otevírají se nové možnosti a příležitosti a je také čas se zastavit a promyslet, jak na ně reagovat. Nejen v oblasti soukromých záležitostí, ale také z pohledu firemních nastavení a dalšího směru. Obě dvě témata mají společný prvek – “až se krize přežene, budete připraveni”. […]

Mnoho velkých firem již tvrdě narazilo, když zjistilo, že reklamní kampaň, která fungovala na domácím trhu, neměla při překladu do cizího jazyka stejné kouzlo. Zde je ukázka 10 známých společností, které se dopustily chyb v mezinárodním marketingovém překladu. 1. KFC Zatímco většina podniků se pokouší udělat dobrý dojem, jakmile expanduje do cizí země, franšíza se smaženými […]

© 2020 Business Animals s.r.o.