Magazín
Karel Voldřich: „Když prodáváte hustoměr pivovaru, musíte umět zaujmout technika i management“
Anton Paar je ambiciózní a precizní výrobní společnost, která dosahuje obratu kolem 2 mil. eur ročně v současném počtu osmi zaměstnanců. Společným jmenovatelem jejich úspěchu je znalost, vytrvalost a důvěra v produktové portfolio,...more
Obchodnické poprvé: Můj první deal
Otevřeli jsme opět novou rubriku pro vás, obchodníky, v níž si zavzpomínáte na své začátky. Zaměříme se na váš první obchod. Jak probíhal? Uzavřeli jste jej, zůstal otevřený nebo to byl fail jako blázen? O jaký produkt se jednalo a jak...more
Brian Tracy o produktivitě: Jak v co nejkratším čase udělat co nejvíce? (1/2)
Život obchodníka je neustálý běh za co největší produktivitou a efektivitou práce. Jelikož všichni máme omezený čas, je potřeba, abychom se s ním naučili hospodařit co nejlépe. Brian Tracy ve své knize Snězte tu žábu! udává 21...more
Gentlemanské minimum: Jakou business etiketu dodržovat na schůzce?
Mnohdy se říkává, že šaty dělají člověka, že na prvním dojmu sejde nejvíce. Pravdou ale je, že krom fyzického vzhledu si na člověku všímáme hlavně jeho chování. Toho, zda je člověk galantní a jestli dodržuje základní principy...more
David Snášel: „Nikdy se nevzdávám. Dokud se loď nepotopí, zůstávám na ní“
Zarputilost je podnikateli a investoru Davidu Snášelovi vlastní, jinak by nevybudoval firmu, která je jedničkou na trhu s venkovní digitální reklamou. Základy LED Multimedia byly položeny v Číně, kam se jako jednadvacetiletý vydal obcházet...more
Škola obchodu: 5 kroků, jak si vybudovat odvahu, sebejistotu... prostě koule pro obchod
Obchod je hra, přesvědčování, argumentování, otvírání, odhalování a psychologie. K tomu, abyste byli v těchto disciplínách dobří, je třeba notná dávka jistoty, odvahy a občas drzosti. Proč, jak a nakolik tyto vlastnosti rozvíjet? To...more
10 principů, díky kterým si rychle osvojíte nové dovednosti
Jako obchodníci se musíte neustále přizpůsobovat trhu a jít s dobou, abyste mohli svým klientům nabídnout jen to nejlepší. To ovšem znamená celoživotní vzdělávání a práce na sobě, které někomu může jít přirozeně samo od sebe, u...more
Nenechte nové kontakty vyšumět. Jak na follow-up?
Máte za sebou podařenou networkingovou akci, v kapse si odnášíte několik vizitek a v hlavě se vám už rýsují plány na zajímavý byznys. Jak ale postupovat, aby všechny vaše představy neztroskotaly hned vzápětí na tom, že nezvládnete...more
Martin Valach na TÉMA TÝDNE: „Obchodník by měl mít možnost spolehnout se na silné jméno společnosti“
Jak vznikne ze zarytého programátora uznávaný český odborník na investice? Generální ředitel Swiss Life Select Martin Valach řekl na každou svou životní šanci ano a rychle se dokázal naučit vše potřebné, aby v nové roli exceloval – ať...more
Data driven sales
Jak držet krok v B2B salesu? Díky chytrým datovým aplikacím
„Sales je náročný, ale krásný,“ říká Martin Hošek z Imperu
Jak vybrat CRM, krok za krokem
Data driven salesNejčtenější články
1ú>
Vybíráte CRM systém pro obchodníky? Máme pro vás komplexní recenzi CRM Pipedrive
2ú>
Vše co jste chtěli vědět o Account based sellingu a marketingu a báli jste se zeptat
3ú>
5 základních pravidel, jak prodat e-mailem