Setkání s Davidem Snášelem je vždy plné zajímavých informací. On totiž obratně naplňuje své vize, rozšiřuje byznys, propojuje lidi a využívá příležitostí, které mu život nabízí. V obchodních kuloárech platí za workoholika a za člověka, který toho ve svém věku stihl dosáhnout opravdu mnoho. Teď ale se svou novou firmou Hemp Factory s.r.o. zabrousil i do konopného […]

statistiky obchod

Pokud se při obchodování cítíte jako ryba ve vodě a myslíte si, že už o svých zákaznících víte všechno, tyhle statistiky vás dost možná překvapí. Zjistěte, jak se chování vašeho zákazníka v čase mění a které komunikační kanály využívat. Aktuální prodejní statistiky Zabere to průměrně 18 telefonních hovorů, než se skutečně spojíte s nakupujícím. Jen 24 % e-mailů […]

Telefonická komunikace

Společnost Telefonickakomunikace.cz pomáhá firmám získávat nové obchodní příležitosti. Zkušení odborníci se specializují na domluvu video schůzek, prodej po telefonu a další obchodní služby, které vám pomůžou nastartovat byznys. Zakladatelka společnosti a odbornice na telefonickou komunikaci popsala fungování své firmy a zamyslela se nad tím, jestli je v současné chvíli vůbec vhodné zákazníkům telefonovat. Rozhovor s majitelkou Claudií […]

vzdělání pro obchodníky

V životě každého z nás nastává situace, kdy úspěšně zakončujeme etapu zvanou STUDIUM. Je to období, během kterého se před námi doslova otevírá svět neomezených možností! V těchto momentech, a velmi často už na škole, se lidé dělí do dvou kategorií: PŘÍJEMCI – jedná se o lidi, kteří přijímají život tak, jak přichází. Jdou do práce, […]

Daniel Kosec, muž na terase

Minulý týden v mém živém vysílání hostoval Daniel Kosec, mimo jiné spolumajitel webového projektu Code of Life a zapálený mindhacker. Jak efektivně spoluřídit hned pět firem a přitom zůstat soustředěný a plný nadšení do práce? I o tom jsme si popovídali. Daniel Kosec: Představení Dane, pojď se nám na začátek představit. Co děláš, čím se zabýváš […]

Podařilo se vám úspěšně zvládnout obchod či dokončit projekt a rádi byste obdarovali svého obchodního partnera, klienta či kolegu? Čím lépe stvrdit úspěšný obchod či ocenit dobře odvedenou práci než právě lahví kvalitního alkoholu nebo jinými produkty vybraného sortimentu? Zvolte způsob na úrovni a vyberte například láhev kvalitního výběrového alkoholu. A jestliže máte omezený rozpočet, […]

Jak zajistit, aby vám zaměstnanci nikdy neodradili zákazníka? Možná si myslíte, že na vzhledu a vystupování záleží jen u jednatelů firmy a obchodních zástupců. Pravdou ale je, že na tom záleží u každého zaměstnance, který v jakékoli chvíli přichází do kontaktu se zákazníky: od vedení firmy, přes manažery a specialisty účastnící se příležitostných schůzek, až po […]

Do dnešního rozhovoru s top obchodníkem z praxe přijal pozvání Tomáš Kresl. Budeme si povídat o tom, co je to vlastně obchod, jak funguje špičkový obchodník a jak důležitý je obchodní tým pro celkový úspěch.  Tome, co je pro tebe obchod? Obchod pro mě znamená každodenní situace v běžném životě. Třeba jen to, jakým způsobem dostanete kávu v kavárně, […]

Finanční rezerva je velmi důležitá nejen při tvorbě rodinného rozpočtu, ale také toho firemního. Obzvláště v době pandemie koronaviru se ukázalo, jak je důležité šetřit pro případ výpadku příjmů. Poradíme vám, jak si vybudovat finanční rezervu a přiblížíme, proč je důležité oddělit osobní finance od financí určených na podnikání. Osobní finance Ušetřit peníze a vytvořit finanční […]

Logo_BA

Máme za sebou poslední měsíce krizového roku 2020. Jarní lockdown i podzimní omezení fungování obchodů a restaurací tvrdě dopadlo na živnostníky, malé i střední firmy i nadnárodní korporace, které v ČR podnikají v ohrožených odvětvích gastronomie, ubytování nebo retailu, např. v oděvním průmyslu. Malí podnikatelé se ze všech sil snaží udržet svůj byznys nad vodou a člověk by […]

Čo sa odohráva v našich mysliach, keď robíme nákupné rozhodnutie? Čo rozhoduje, že si z ponuky vyberieme konkrétny produkt, či firmu? Je to racionálne rozhodnutie? Môže za tým byť náhoda? To sú otázky, ktoré mi dlhodobo bežali v mysli, keď som sa snažil prísť na podstatu našich nákupných rozhodnutí. Postupne som sa rozhodol zosumarizovať moje pozorovania, zážitky a […]

iSmlouva

Ve světě sales se neustále snažíme používat chytřejší a efektivnější řešení. Pracujeme na dálku, pořádáme videokonference a můžeme se přetrhnout při testování nových aplikací a nástrojů, které nám mohou při práci ještě více pomoci. Ta poslední fáze closingu – a přesto ta úplně nejdůležitější – je v tomto snažení ale často opomíjena. A to je dost paradoxní. […]

Podnikatelé, firmy a živnostníci neměli začátek roku 2020 vůbec jednoduchý. Koronavirová epidemie zasáhla každého: obyvatele České republiky, podnikatele, živnostníky a celou českou ekonomiku. Lidé v této době velmi často využili spotřebitelské úvěry a tím zachránili své rozpočty a dokázali překlenout těžkou finanční situaci. I podniky v této době potřebovaly, a stále potřebují, finanční pomoc. Nejjednodušším řešením se […]

Jak známo, jsme národ pivařů. Většina Čechů si ráda zajde na „jedno“ a určitě se najde mnoho obchodníků, kteří by právě pivo chtěli prodávat. Uzavření všech hospod a restaurací ze dne na den byla výzva, které v Pivovarech Staropramen dosud nikdo nečelil. Překonání těch nejtěžších chvil však máme zakódováno v pivovarském DNA. Naši předci přečkali nástrahy nejen […]

© 2021 Business Animals s.r.o.