statistiky obchod

Pokud se při obchodování cítíte jako ryba ve vodě a myslíte si, že už o svých zákaznících víte všechno, tyhle statistiky vás dost možná překvapí. Zjistěte, jak se chování vašeho zákazníka v čase mění a které komunikační kanály využívat. Aktuální prodejní statistiky Zabere to průměrně 18 telefonních hovorů, než se skutečně spojíte s nakupujícím. Jen 24 % e-mailů […]

Telefonická komunikace

Společnost Telefonickakomunikace.cz pomáhá firmám získávat nové obchodní příležitosti. Zkušení odborníci se specializují na domluvu video schůzek, prodej po telefonu a další obchodní služby, které vám pomůžou nastartovat byznys. Zakladatelka společnosti a odbornice na telefonickou komunikaci popsala fungování své firmy a zamyslela se nad tím, jestli je v současné chvíli vůbec vhodné zákazníkům telefonovat. Rozhovor s majitelkou Claudií […]

vzdělání pro obchodníky

V životě každého z nás nastává situace, kdy úspěšně zakončujeme etapu zvanou STUDIUM. Je to období, během kterého se před námi doslova otevírá svět neomezených možností! V těchto momentech, a velmi často už na škole, se lidé dělí do dvou kategorií: PŘÍJEMCI – jedná se o lidi, kteří přijímají život tak, jak přichází. Jdou do práce, […]

Daniel Kosec, muž na terase

Minulý týden v mém živém vysílání hostoval Daniel Kosec, mimo jiné spolumajitel webového projektu Code of Life a zapálený mindhacker. Jak efektivně spoluřídit hned pět firem a přitom zůstat soustředěný a plný nadšení do práce? I o tom jsme si popovídali. Daniel Kosec: Představení Dane, pojď se nám na začátek představit. Co děláš, čím se zabýváš […]

Podnikatelé, firmy a živnostníci neměli začátek roku 2020 vůbec jednoduchý. Koronavirová epidemie zasáhla každého: obyvatele České republiky, podnikatele, živnostníky a celou českou ekonomiku. Lidé v této době velmi často využili služeb spotřebitelských úvěrů a tím zachránili své rozpočty a dokázali překlenout těžkou finanční situaci. I podniky v této době potřebovaly, a stále potřebují, finanční pomoc. Nejjednodušším řešením […]

Jak známo, jsme národ pivařů. Většina Čechů si ráda zajde na „jedno“ a určitě se najde mnoho obchodníků, kteří by právě pivo chtěli prodávat. Uzavření všech hospod a restaurací ze dne na den byla výzva, které v Pivovarech Staropramen dosud nikdo nečelil. Překonání těch nejtěžších chvil však máme zakódováno v pivovarském DNA. Naši předci přečkali nástrahy nejen […]

Logo_BA

Potřebujete, aby se o Vás psalo? Potřebujete kvalitní PR články a  rovnou na stovkách webových stránek (noviny, magazíny)? Vyberte a objednejte si je jako v online supermarketu! Představujeme vám úspěšný startup PR Yard, platformu pro nákup PR článků. Online marketing přináší nové efektivní možnosti. Možnost navštívit marketplace, kde si lze vybrat a objednat PR článek nebo sponzorované posty u […]

V posledných rokoch je vo vyjednávaní viditeľný trend vychádzajúci predovšetkým z knihy Nepristúp na kompromisy od Chris Vossa, ktorá vo svete vyjednávania spôsobila značné zmeny. V prvom rade chcem povedať, že zo všetkých kníh, ktoré som na tému vyjednávania študoval, je podľa môjho názoru najlepšia. Vyznačuje sa skvelými poznatkami, príkladmi a názormi. Vrelo odporúčam si knihu prečítať. Pravdepodobne ľahká čitateľnosť, […]

Jak jste se dostal k obchodu a co Vás na obchodu baví? Když mi bylo 15, tak mě kamarád přivedl na letní brigádu do call centra. Měli jsme působit jako zákaznická podpora a pomáhat stávajícím klientům s jejích problémy. Avšak po několika dnech začalo být vidět, že skoro každý zákazník se kterým jsem mluvil odcházel s balíkem dalších […]

Na módním trhu funguje značka Mahdall & Lenská jako rodinná firma už od roku 1991. Její zakladatel, módní návrhář a imagemaker Milo Mahdall si s námi povídá o svých začátcích v divokých „devadesátkách“ i tom, jak se vůbec tvoří módní značka. A jeho syn Daniel v rodinné módní tradici už od svých 8 let pokračuje. Přečtěte si jejich […]

Logo_BA

Objevte, co je nového na LinkedIn, jak to můžete využít pro své obchodní aktivity a proč se neustále vyvíjí algoritmus, který se stará o zobrazení postů ve feedu. Čas, který nad příspěvkem strávíte, se počítá Důležitou úpravou prošel algoritmus, který hodnotí příspěvky pro umístění ve feedu. Přemýšleli jste někdy o tom, jak LinkedIn posty vybírá […]

Jak jste se dostal k fleetovému prodeji vozů? Stejně jako všechno v životě i toto byla poměrně veliká náhoda. Již při škole jsem dělal brigády, na kterých jsem byl v kontaktu s přímým prodejem. Moje začátky byly jako u většiny z nás. Začínal jsem na promotérovi za pár korun, promování kávovarů, čokolád, night shoppingy a mnoho dalšího. Tato praxe mě posunula až na pomoc […]

Stejně jako většiny firem se i nás v posledních týdnech dotkla omezení spojená se šířením COVID-19: úbytek zakázek, přesunutá jednání, zrušené konference, nucený home office. Naštěstí žijeme v době digitální a spousta věcí se dá dnes i v B2B businessu vyřešit online. Níže najdete seznam nástrojů, které používáme pro virtuální networking a akvizici klientů u nás ve FUTURE […]

Svět se nezastavil! Tohle je “fakt”, který je potřeba mít na paměti. Otevírají se nové možnosti a příležitosti a je také čas se zastavit a promyslet, jak na ně reagovat. Nejen v oblasti soukromých záležitostí, ale také z pohledu firemních nastavení a dalšího směru. Obě dvě témata mají společný prvek – “až se krize přežene, budete připraveni”. […]

© 2020 Business Animals s.r.o.