Slevové portály v roce 2015 až 2019: Kdo jsou největší hráči a jaké jsou trendy? (2/2)

07. Září 2015

Zlatá éra slevových portálů je už za námi – a samotní hráči na trhu si to moc dobře uvědomují. V Business Animals nás zajímalo, jak se kdo přizpůsobil, a udělali jsme sondu napříč trhem. Slevové portály Slevomat, HyperSlevy.cz, Vykupto a Pepa.cz jsme řešili minule, dnes je na řadě další čtveřice. Jak to mají další hráči na trhu z hlediska sales, na co se specializují, kdo jde nahoru a kdo dolů?

Slevy a ženy

5. Slevoking.cz/Zlavoking.sk

Slevoking.cz vznikl v roce 2014 jako specializovaný portál na cestování. Podle slov Petera Kóši, majitele společnosti, jsou největším prodejcem pobytů v zahraničí, nabízí hlavně maďarské lázně a pobyty v 8 evropských zemích. „Zaměřujeme se na zahraničí, je tedy složitější rezervování pobytu, ale pro naše zákazníky tuto službu zdarma nabízíme a rezervaci jim provedeme,“ říká Peter Kóša. „Také dbáme na to, aby většina našich slev byla osobně ověřená, což také zákazníci vítají.“

Vyzkoušejte leady
  • nejvíce prodaných: pobyt v penzionu Quatro v Podhájské (700 ks), letos hotel Csazsar v Budapešti (400 ks)
  • počet zaměstnanců: 10
  • obrat za poslední kvartál: kolem 40 milionů korun

2018: Portál doznal k roku 2019 velkých změn a graficky působí velmi poutavě. Druhou stránkou je menší známost u uživatelů a možná menší výhodnost akcí na daném portálu. Slevoking se ještě více zaměřil na zahraniční zájezdy do okolních zemí jako je Polsko, Rakousko a Slovensko. Nejvíce se setkáme se zájezdy, horskými pobyty a tradičním wellness. Obzvláště wellness pobyty s bohatou snídaní jsou velice lukrativním zbožím tohoto portálu.

Chcete na slevovém portálu Slevoking.cz nakoupit ještě levněji? Tak musíte vstoupit na slevový portál přes největší cashback portál Tipli.

6. Slevotéka.cz

Slevotéka.cz funguje od roku 2010 a jako první se začala specializovat na segment cestování. Jak nám sdělil jednatel portálu Karel Pospíšilík: „Na tomto trhu je největší zájem o pobyty a zájezdy, tento segment je tak podle nás na tomto trhu dlouhodobě udržitelný.“ Na Slevotéce.cz si tak můžete vybrat ze široké nabídky tuzemských i zahraničních pobytů, přičemž se firma snaží u každé nabídky najít situaci, kdy jsou spokojeni všichni účastníci – zákazníci, hotel i slevový portál.

  • nejvíce prodaných: zájezd do Říma, Vatikánu, Vesuvu, Pompejí, Capri a Neapole na 5 dní s ubytováním ve 4* hotelu (519 ks), letos pobyt v Mariánských Lázních pro dva na 3 dny s procedurami a polopenzí (276 ks)
  • počet zaměstnanců: 10
  • návštěvnost: 3,9 milionů návštěvníků/měsíc
  • obrat za rok 2014: 105 milionů korun

7. Slevový portál Slevovyprodej.cz

Slevový prodej se zaměřuje především na prodej rychloobrátkového zboží, jako je obuv, vybavení domácnosti, zahrady, nábytek, sportovní vybavení aj. Po 2 letech fungování přešel na nový systém, díky němuž většina procesů probíhá automaticky a tím mnohem rychleji než doposud – dokážou teď obsloužit až o 30 % zákazníků více. „Fungujeme takto 10 měsíců, očekáváme zvýšení obratu o cca 10–15 %,“ říká Matěj Hurdálek. Slevový prodej také nefunguje jako tradiční slevový portál: „U nás zákazník nekupuje voucher a následně jej neuplatňuje u třetí strany. Náš zákazník si zboží může nechat zaslat na dobírku, zaplatit kartou nebo převodem a má jistotu, že mu vždy dojde, kupuje si ho přímo u nás,“ upřesňuje Matěj Hurdálek.

  • nejvíce prodaných: i letos je nejprodávanější čistič klávesnice (4 000 ks)
  • počet zaměstnanců: 8
  • návštěvnost: 4 500 návštěvníků/den

Slevovyprodej.cz patří k menším slevovým portálům, který má těžký boj o světlo na slunci.

Domluvte si konzultaci

8. SlevaDne.cz

Portál SlevaDne.cz funguje čtvrtým rokem a jeho nabídka je široká, i kvůli sezóně na něm zákazníci aktuálně najdou nejvíce cestovatelských nabídek. Portál se vyznačuje nejlepší nabídkou slovenských pobytů, hlavně díky jejich partnerskému portálu zlavadna.sk. Portál stabilně roste (měsíčně cca o 30 %), Peter Švec k tomu dodává: „Trh se dynamicky vyvíjí a my s ním. Změny, které provádíme, nás mají dostat blíže k partnerům, ale i zákazníkům, abychom lépe porozuměli jejich potřebám a dokázali je co nejlépe naplnit.“

  • nejvíce prodaných: aquapark Bešeňová (6 000 ks)

Foto: interconnective.nl

© 2024 imper.cz