Magazín
Jakub Roučka o segmentu TELCO: „Dobrý produkt si obchodník sám koupí a používá“
Firma Starnet, poskytovatel alternativního vysokorychlostního internetu, začínala svoji činnost jako malý projekt v jižních Čechách. „Přípojku za přípojkou jsme se rozrostli do fáze, kdy máme pokrytí v Praze, středních a západních...more
HR trendy 2017: Employer branding, nábor jako zážitek & udržení stávajících lidí
Způsob, jakým firmy akvizují nejen klienty, ale hlavně obchodníky, se v roce 2016 neuvěřitelně změnil. Jak bude vypadat nábor obchodníků v následujícím roce? Na to jsme se zeptali člověka povolaného – Petra Hovorky, zakladatele Brand...more
Business INSIDER Slevomat: „Vymýšlet, co ještě nikdo nezobchodoval, je adrenalin“
Nezačínají klasickou pondělní poradou v 9.00, to už jsou dávno v terénu a loví velké ryby. Nebo pečují o stávající zákazníky – obchodníci českého Slevomatu totiž nejsou jen střelci nových dealů, ale o své obchodní partnery se...more
Co chce najít pod stromečkem každý obchodník?
Máte ve svém okolí obchodníka, kterého chcete obdarovat co nejvhodnějším vánočním dárkem? Podívejte se s námi na dárky, které takového člověka určitě potěší! Obleky, kravaty, košile… Většina obchodních jednání vyžaduje po...more
Business INSIDER Patriot Marketing Group: „D2D nevnímáme jako těžký obchod. Přináší nám životní spokojenost“
Navzdory očekávání, že door to door je nejtěžší sales disciplínou, tyhle tři lidi nesmírně baví. Láďa Sláma už třikrát vybudoval pobočku od píky, aby se i počtvrté přestěhoval a úspěšně začal v novém městě. Karel Valík se...more
Animals Leader David Kolář: 100 + 1 tip, jak být „mladý-bohatý“ díky modernímu salesu
Doba, kdy jsme museli běhat od klienta ke klientovi, denně vytočit 30 telefonních čísel a domluvit si tři schůzky s někým, kdo nás vůbec nezná, pomalu ale jistě uzavírá svou kapitolu. Nastává doba, kdy můžeme být nezávislí na čase a...more
Fenomén svobodné firmy budujete roky. Inspirujte se Zapposem v knize Štěstí doručeno
Na fungování svobodné firmy vidíme většinou jen to pozitivní. Free pracovní doba, nikdo vás nehlídá, férové prachy a zacházení, žádné procesy a vražedné deadliny. Málokdo však vidí, kolik krve, potu a probdělých nocí tohle stojí...more
B.A. Lifestyle #8: Lesk a bída našeho „salesnomádství“
Někteří lidé z našeho okolí stále nejsou schopni pochopit, co na tom Bali vlastně pořád děláme :) Dostáváme otázky typu: A to jste tam jako na dovolené? Kdo za vás řídí firmu? Jak můžete obchodovat bez osobního kontaktu? Zkrátka,...more
„Data jsou nová měna. A my chráníme firmy, aby jim toto bohatství nemohl nikdo vzít,“ říká Tomáš Wiesner
Prodávat atraktivní produkt po celém světě je snem každého obchodníka. Tomáš Wiesner si jej užívá ve společnosti Safetica, která pomáhá malým a středním firmám zabezpečit citlivá data, která by se rozhodně neměla dostat z firmy...more
Data driven sales
Jak držet krok v B2B salesu? Díky chytrým datovým aplikacím
„Sales je náročný, ale krásný,“ říká Martin Hošek z Imperu
Jak vybrat CRM, krok za krokem
Data driven salesNejčtenější články
1ú>
Vybíráte CRM systém pro obchodníky? Máme pro vás komplexní recenzi CRM Pipedrive
2ú>
Vše co jste chtěli vědět o Account based sellingu a marketingu a báli jste se zeptat
3ú>
5 základních pravidel, jak prodat e-mailem