Jaký byl Business Animals MeetUp #21

11. Duben 2022

Ve čtvrtek 23.3. jsme se po čtvrt roce opět potkali offline, tentokrát ve smíchovském Impact Hubu. Nad sklenkou prosecca se nás sešlo více jak 70. Probrali jsme novinky nejen v obchodě, užili si přednášky Karla DytrychaFreela, Anety MartinekHolek z Marketingu a Tomáše Búřila, obchodního ředitele Seznam.cz. Kromě toho proběhla soutěž o knihy z nakladatelství Melvil a nechyběl networking. Pro všechny, kterým to tentokrát nevyšlo, přinášíme krátké ohlédnutí za celou akcí.

Avšak ne vše bylo sluníčkové. Týden před akcí nám ochořela Aneta Martinek a následně pak i původně domluvený speaker Ondřej Synek. Bleskurychle jsme sehnali nového přednášejícího, Tomáše Búřila ze Seznam.cz a s Anetou domluvili, že se s námi spojí na dálku přes Zoom. Tím vznikla netradiční kombinovaná akce a část přednášek proběhla online a část offline. Na kvalitě jí to rozhodně neubralo a ukázalo se, že za poslední dva roky už nás asi nerozhodí nic. Večerem provázel Marek Steiger, který je čerstvou posilou našeho hlavního partnera Imper.

Co jsme si odnesli z přednášek

Panel zahájil Tomáš Búřil, jehož prezentace nám přiblížila, jaké to je řídit největší tým obchodníků v ČR, konkrétně přes 500 lidí. Předně je podle něj klíčové neustále tým motivovat. Zmínil také, co je důležité pro zachování dynamiky a funkčnosti takto velkého obchodního oddělení. Seznam si zakládá na širokospektrální práci s klienty, kterým nabízí full servis. Každý z obchodníků je pro pro svého klienta business partnerem, který má hluboké znalosti jak obchodu tak marketingu. Pro hladký běh obchodu je také důležitá spolupráce s dalšími odděleními Seznamu, především pak s novým Brand Studiem.

Vyzkoušejte leady
Přednáška Tomáše Búřila.

Po Tomášovi se k nám na dálku připojila Aneta Martinek a rozjela svoji prezentaci Organizační porno. Diváků předala svoji dlouholeté zkušenosti jak se koncentrovat na práci, jaké efektivní nástroje používat pro sebe a které jsou naopak vhodné pro tým a přidala i ten nejcennější tip: jak si zachovat duševní zdraví. Díky Anet jsme si odnesli tipy na kvalitní knihy (např. Hluboká práce), na praktické aplikace a také na efektivní sebeřízení. Anetina přednáška byla neskutečně nabitá a nám neuniklo, že mnoho posluchačů motivovala vytáhnout tužky a chytré telefony na poznámky.

Posledním speakerem byl vtipkující Karel Dytrych z Freela. Nechal nás nahlédnout do karet a ukázal, jak funguje SaaS obchodní proces v jeho firmě. Prosvištěl komplexní postup od sběru leadů, přes jejich kvalifikaci, komunikaci s potencionálním klientem, vlivu užití demo verze až k uzavření smlouvy. Freelo si zakládá na přátelské komunikaci s klienty a tajnou zbraní (pokud to smíme prozradit) je jejich styl prodeje, který na klienta nepůsobí jako obchod. Stojí za zmínku, že jejich uvolněná e-mailová komunikace má obdivuhodný open rate 41 %.

Karel Dytrych z Freela.

Všichni speakeři sklidili zasloužený potlesk po kterém následovala vědomostní soutěž v týmech o knižní ceny z nakladatelství Melvil. Po skončení přednáškové části se networking rozjel naplno, bylo vidět, že nám všem osobní kontakt a vzájemná interakce chyběly. Dveře Impact Hubu se za námi zavřely v 10:00, ale někteří účastníci pokračovali do přilehlých restaurací a barů.

P.S. Všem příchozím bychom moc chtěli poděkovat za účast a pro všechny, kteří tentokrát již měli plný diář máme dobrou zprávu. Meet-Up s číslem 22 se uskuteční v letních měsících. Sledujete naše sociální sítě, termín dáme vědět včas.

© 2022 imper.cz