Jak po létě nastartovat B2B obchod a marketing ve vaší firmě? Přihlaste se na webinář od Imperu!

16. Srpen 2023

Jednou z největších výzev pro skoro každou B2B firmu je zharmonizovat spolupráci mezi marketingem, obchodem a vedením společnosti. Ideálně ke všeobecné spokojenosti tak, aby jejich kooperace přinášela kýžený úspěch a soustavný, udržitelný růst. Dospěli jste do bodu, kdy váš B2B prodej po létě stagnuje, komunikace mezi marketingem a obchodem skřípe, a hledáte způsob, jak prodávat víc, nebo jste prostě jen v situaci, kdy nevíte, jak firmu posunout dál? Zapněte si první středu v měsíci během oběda webinář od firmy Imper. Máme pro vás 4 důvody, proč si ho nenechat ujít:

1. Zjistíte, zda vám v B2B salesu neujíždí vlak

Nalijme si čistého vína, obchod se za posledních 30 let neskutečně proměnil. Od devadesátek ve fialových sakách jsme prošli přes pocitový obchod až k implementaci umělé inteligence do obchodního procesu. Nechceme vám sahat do svědomí, ale není čistě náhodou vaše firma zamrzlá v roce 95? Hledáte zákazníky intuitivně, nebo dokonce na základě pocitů? Trávíte jako obchodník značnou část prospektingu tím, že hledáte, resp. oslovujete klienty pomocí internetového vyhledávače či zastaralé databáze? Možná právě zde je zakopaný pes.

2. Objevíte nový, kvalitní zdroj leadů

Často se stává, že obchodník naskočí do B2B firmy a dostane za úkol hledat si klienty sám. Pokud má štěstí, tak dostane k ruce zastaralou offline databázi „potenciálních“ klientů. Začne tedy volat a většinou se setká s tím, že oslovené osoby již ve firmě nepracují anebo nic nepotřebují. Je demotivovaný a brzy z firmy odchází. Zní vám to povědomě? Jde to ale jinak! Díky webináři zjistíte, jak si vybrat kvalitní, pravidelně updatovanou databázi, kdy a jak oslovit správnou cílovou skupinu, a díky tomu efektivně, stabilně, a hlavně dlouhodobě obchodovat.

3. Naučíte se správně dosledovat kampaně a jejich účinnost

Tenhle bod míří na solar oddělení marketingu. Je dobré si otevřeně říci, zda a jak nastavujete leadové kampaně. Máte pocit, že střílíte brokovnicí na vrabce? A když už nějaký potenciální klient přijde k vám na web, víte o tom, která kampaň na něj zapůsobila? Jak s tou to informací pracujete? Umíte ji využít ve svůj prospěch, nebo si necháte ptáčka frnknout? Je-li vám to povědomé a chcete zásadně zlepšit úspěšnost kampaní, přinášet obchodu relevantní leady a celkově zlepšit vzájemnou kooperaci, webinář je vhodný i pro vás.

4. Ověříte si, zda máte optimálně nastaveny procesy tak, aby fungovaly

„Musíme nastavit procesy“. Asi každý z vás tuto hlášku někdy za svůj pracovní život již slyšel a možná z ní máte osypky. Procesy již nejsou výsadou velkých korporací, ale pronikají do každé firmy. A tady máme další kámen úrazu. Přechod z Google tabulek na sofistikované CRM, nová databáze, chytrá appka pro obchodníky, kompletní restrukturalizace obchodního funelu či implementace principů DDS. To všechno jsou situace, kdy může dojít ke třenicím mezi kolegy či celými odděleními. Někdo změny a novinky záměrně bojkotuje a obchází, školení také občas nepadnou na úrodnou půdu, a když je nejhůř, markeťáci a obchodníci vykopou válečnou sekeru a vedení vše vyhodnotí jako vyhazování peněz. Jak tomu zabránit a nastavit spolupráci tak, aby fungovala? Na to vám odpoví Martin Hošek a Štepán Budil ve středu 6. 9. 2023 od 12:00.

Zeptala jsem se Martina, proč by vás na webinář pozval on: „Protože je to hodinová investice, která se vám bohatě vrátí. Minimálně v jedné z mnoha popisovaných reálných situací se jistě poznáte.“

© 2024 imper.cz