12. Srpen 2024
Sbírat leady v době digitální je čím dál větší výzva. Přibývá nejen nástrojů, ale i omezení. Efektivní marketing dokáže v této oblasti udělat obchodu velkou službu. Spojení nástroje Leady a SmartEmailingu vám může zajistit náskok ve sbírání leadů před konkurencí a ušetřit opravdu hodně času. Zjistěte, co pro vás mohou v oblasti lead generation udělat Leady v kombinaci se SmartEmailingem.
SmartEmailing potkal Leady
Leady umožňují identifikovat návštěvníky vašeho webu, a tím vám poskytují cenné informace o potenciálních zákaznících. Místo anonymního sledování návštěvnosti vám Leady dávají jména, kontaktní informace o firmách a nově i o lidech, kteří se zajímají o vaše produkty nebo služby. Jak moc konkrétní? Leady vidí, z jaké firmy návštěvník přišel, a díky napojení na LinkedIn vám ukážou i konkrétní zaměstnance této firmy, kde si například podle pozice či oddělení vyberete, koho chcete kontaktovat. Zároveň vidíte, jak velká firma je – jaký je počet zaměstnanců, obrat, lokalita a obor, ve kterém působí. Pak už stačí dotyčného jen oslovit a lead je na světě!
Co s Leady svede SmartEmailing?
SmartEmailing je česká jednička pro e-mailový marketing a nově nabízí integraci na Leady. Díky této integraci můžete sledovat pohyb nejen firem, ale i konkrétních osob na vašem webu poté, co kliknou na odkaz ve vašem newsletteru odeslaném přes SmartEmailing. Sledovat můžete jejich oblast zájmu – například jaký typ služeb si prohlíží, jaké funkce je zajímají, atd. Můžete také kontakty třídit a podívat se, co zaujalo lidi z konkrétní velikosti firem, nebo oboru, a lépe tak potenciálním klientům přizpůsobovat svůj obsah i služby.
S Leady dokážete například identifikovat a vyhodnotit nejzajímavější kontakty pro svůj byznys a cíleně je pak oslovit s konkrétní nabídkou. Kontakty, které získáte skrze Leady můžete roztřídit, vyexportovat a zařadit je, kam potřebujete, třeba i do mailing listů. Kombinace s e-mailingem vám zvýší celkový počet identifikovaných firem v Leadech, takže práce s tímto nástrojem bude ještě efektivnější a může přinést neuvěřitelné konverze.
Proč to máte vyzkoušet i vy?
S daty z nástroje Leady pracují obchodní a marketingové týmy stovek firem. Zatímco některým firmám generují Leady desítky schůzek každý měsíc, jiným pomáhají lépe rozvíjet služby a analyzovat, co lidi z oboru, i z řad klientů, na jejich webu a nabídce nejvíc zajímá. Zatímco Leady jsou tu hlavně pro obchodníky, SmartEmailing je skvěle propojí i pro B2B marketing a pomůže celkové komunikaci firmy směrem na potenciální klienty. Propojení Leadů a SmartEmailingu tak nabízí unikátní příležitost pro firmy všech velikostí.
Pokud už SmartEmailing používáte, je integrace s Leady velmi snadná. Zkuste k efektivnímu e-mailingu připojit i efektivní sběr leadů. Nebojte se pustit do svého marketingu a byznysu chytré nástroje a posuňte se na vyšší level. Zajistěte si náskok před konkurencí díky inovativnímu přístupu k lead generation. Koneckonců za pokus nic nedáte, Leady i SmartEmailing máte příležitost vyzkoušet na 14 dní zdarma.