15. Duben 2025
Zdeněk Jodas (41) se stal novým obchodním ředitelem pro český trh ve společnosti Mediaboard, která je českou jedničkou na poli monitoringu médií a media intelligence. Jako nový CSO bude mít Jodas na starosti vedení české pobočky po obchodní stránce a rozvoj klientského portfolia. Zároveň se stává jedním z prvních členů vedení Mediaboardu po oddělení od mateřské společnosti Imper.
Zdeněk Jodas působil poslední tři roky jako Head of customer service pro Mediaboard i Imper. Byl tak součástí firmy během jejích významných produktových inovací, díky kterým se Mediaboard z nástroje na monitoring médií stal nejkomplexnější media inteligence platformou na českém trhu. Zároveň spolu se svým týmem prošel i rebrandingem společnosti spojeným s expanzí do zahraničí. Před svým působením v Mediaboardu sbíral zkušenosti také jako key account manažer a projektový manažer ve společnosti Česká cesta, která se zabývá osobnostním rozvojem a firemním vzděláváním.
Mediaboard je největší tuzemská firma zaměřující se na monitoring médií a komplexní media inteligence služby. Na nové pozici bude mít Zdeněk Jodas na starosti kompletní obchodní výsledky Mediaboardu v Česku, nové akvizice, ale i after sales v podobě key account managementu a rozvoje strategických partnerství nebo zákaznickou péči.
„Moje profesní dráha je spjatá s Imperem a především Mediaboardem, který během posledních let ušel neuvěřitelný kus cesty. Těším se na další rozvoj firmy a možnosti, které se před námi otevírají s novými produkty a inovacemi. Mediaboard je v Česku na trhu media intelligence jedničkou s širokou zákaznickou základnou. Naším plánem je ho nejen nadále rozvíjet a pokračovat v udávání trendů, ale hlavně přinést trhu zásadní inovace v oblasti měření dopadu mediální komunikace,“ říká Zdeněk Jodas, CSO Mediaboardu.
Jodas se zároveň stává vůbec prvním výlučným CSO v Mediaboardu, a to díky jeho transformaci a oddělení od mateřské společnosti Imper. Obě společnosti se tak stávají samostatnými entitami s vlastním vedením.
„Při transformaci firmy byl pro nás Zdeněk jasnou volnou na pozici CSO, protože zná nejen tým, ale i produkt a díky svému dřívějšímu působení řízení zákaznické péče má také skvělý přehled o požadavcích a potřebách našich klientů. Český trh s media inteligence není nafukovací, proto pro nás bude v tuzemsku do budoucna nejen upsell, ale i péče o naše zákazníky a rozvíjení stávajících služeb, což je našem segmentu klíčové. Věřím, že Zdeněk je díky svým zkušenostem tím nejlepším, koho jsme mohli vybrat,“ dodává Miloš Myšička, COO Mediaboard & Imper.