Obchodním ředitelem Mediaboardu se stal Zdeněk Jodas

15. Duben 2025

Zdeněk Jodas (41) se stal novým obchodním ředitelem pro český trh ve společnosti Mediaboard, která je českou jedničkou na poli monitoringu médií a media intelligence. Jako nový CSO bude mít Jodas na starosti vedení české pobočky po obchodní stránce a rozvoj klientského portfolia. Zároveň se stává jedním z prvních členů vedení Mediaboardu po oddělení od mateřské společnosti Imper.

Zdeněk Jodas působil poslední tři roky jako Head of customer service pro Mediaboard i Imper. Byl tak součástí firmy během jejích významných produktových inovací, díky kterým se Mediaboard z nástroje na monitoring médií stal nejkomplexnější media inteligence platformou na českém trhu. Zároveň spolu se svým týmem prošel i rebrandingem společnosti spojeným s expanzí do zahraničí. Před svým působením v Mediaboardu sbíral zkušenosti také jako key account manažer a projektový manažer ve společnosti Česká cesta, která se zabývá osobnostním rozvojem a firemním vzděláváním.

Mediaboard je největší tuzemská firma zaměřující se na monitoring médií a komplexní media inteligence služby. Na nové pozici bude mít Zdeněk Jodas na starosti kompletní obchodní výsledky Mediaboardu v Česku, nové akvizice, ale i after sales v podobě key account managementu a rozvoje strategických partnerství nebo zákaznickou péči.

„Moje profesní dráha je spjatá s Imperem a především Mediaboardem, který během posledních let ušel neuvěřitelný kus cesty. Těším se na další rozvoj firmy a možnosti, které se před námi otevírají s novými produkty a inovacemi. Mediaboard je v Česku na trhu media intelligence jedničkou s širokou zákaznickou základnou. Naším plánem je ho nejen nadále rozvíjet a pokračovat v udávání trendů, ale hlavně přinést trhu zásadní inovace v oblasti měření dopadu mediální komunikace,“ říká Zdeněk Jodas, CSO Mediaboardu.

Jodas se zároveň stává vůbec prvním výlučným CSO v Mediaboardu, a to díky jeho transformaci a oddělení od mateřské společnosti Imper. Obě společnosti se tak stávají samostatnými entitami s vlastním vedením.

„Při transformaci firmy byl pro nás Zdeněk jasnou volnou na pozici CSO, protože zná nejen tým, ale i produkt a díky svému dřívějšímu působení řízení zákaznické péče má také skvělý přehled o požadavcích a potřebách našich klientů. Český trh s media inteligence není nafukovací, proto pro nás bude v tuzemsku do budoucna nejen upsell, ale i péče o naše zákazníky a rozvíjení stávajících služeb, což je našem segmentu klíčové. Věřím, že Zdeněk je díky svým zkušenostem tím nejlepším, koho jsme mohli vybrat,“ dodává Miloš Myšička, COO Mediaboard & Imper.

© 2025 businessanimals.cz