5 tipů, jak na sobě pracovat dlouhodobě a systematicky

motivace

24. Leden 2024

Sales je dynamická oblast, ve které je potřeba mít oči na stopkách, reflektovat trendy a jít s dobou, jinak vás mohou ostatní velmi rychle předběhnout – a kdo ví, třeba vám brzo šéfovat! Jsme toho názoru, že člověk by se měl dlouhodobě vzdělávat, pracovat na sobě, chodit na zajímavé akce a hlavně mít otevřenou mysl. Zkuste naše tipy, které vám pomohou udržet tempo s dobou a přitom se z toho nezbláznit.

1. Najděte si svoje proč

Definujte si své životní a v tomto případě kariérní poslání. Začněte tím, že si vyjasníte, co je pro vás to pravé. Co děláte nejlépe? Kdo potřebuje to, co děláte? Jak k tomu nejlépe přistoupit? Jakou cenu jste ochotni zaplatit, abyste se dostali tam, kam chcete? Pokud na tyhle otázky hledáte těžko odpovědi, zaměřte se nejdříve na vaší vizi a její jasnost.

2. Inovujte a nebojte pracovat s novými prostředky

Vaši potencionální zákazníci koupí jen to, co potřebují. Jak je můžete přesvědčit o tom, že váš produkt potřebují? Zdůrazněte vlastnosti vašeho produktu nebo služby, které snižují jejich náklady a řeší problémy. Ač máte nějaký zaběhlý systém a sales pitch, který byste mohli zopakovat i o půlnoci ze spaní, zkuste si s prezentací produktu hrát, podívat se na produkt z jiného úhlu, postavit to na jiném argumentu, zkusit jinou taktiku.

Vyzkoušejte leady

Náš tip: Nebojte se AI a udělejte z ní parťáka třeba pro konzultaci strategie prodeje nebo témat pro posty na LinkedIn.

Nebojte se pracovat AI.
Zdroj: Unsplash

3. Vytvořte a udržujte si pozitivní pozornost

Efektivní marketing, doporučení a silné obchodní schopnosti jsou klíčové pro vytváření pozitivní pozornosti. Dotahování věcí do konce a skvělá zákaznická podpora jsou klíče, jak si tuto pozornost udržet – sáhněte si do svědomí, protože to je oblast, kterou spousta obchodníků zanedbává nebo vůbec nepovažuje za důležitou. Dotahování věcí a péče sice nejsou nijak sexy cíle, jako vyšší obrat nebo nové auto, v konečném důsledku vás ale právě k těmto věcem, a mnohým dalším, právě ony dovedou.

4. Nebojte se vrátit ke kořenům či pracovat s kreativitou

I ti nejlepší z nejlepších mají prostor na zlepšení. Rozhodněte se, že zlepšíte své slabší stránky a stanovte si cíle, abyste se přinutili dělat věci, které odkládáte. Zapracujte na svých silných stránkách v nových směrech. Buďte kreativní ve vašich představách a prezentačních schopnostech. „Úspěch zanechává stopy,“ říká se. Podívejte se na svůj obchodní vzor či slavnou osobnost a zeptejte se sami sebe, co se od ní můžete přiučit a jak využít jejího osobního příběhu k tomu, abyste se i vy dostali na podobné místo.

5. Sales je hlavně o pozitivním přístupu

Váš přístup je kontrolovatelný. Zkuste dlouhodobě pracovat se svými strachy a obavami. Hledejte cesty, jak změnit přesvědčení, které brání vašemu úspěchu, prodeji produktu těžkému zákazníkovi nebo dosažení profesní mety. Vaše myšlenky kontrolují vaše odhodlání, nadšení, výdrž, štěstí a sebevědomí. Buďte si toho vědomi, rozhodněte se, které myšlenky jsou neproduktivní, a poté se rozhodněte s nimi pracovat a změnit je. Postupem času a úsilí se stanete člověkem, kterým chcete být.

© 2024 imper.cz