09. Říjen 2016
Celé září jsme pro vás hledali inspiraci a top obchodníky, kteří díky své značce, společenskému statusu a PR budují úspěšné podnikání odkudkoliv na světě. Pozvali jsme je na jedno místo a připravili pro vás živé vysílání, kde se dozvíte, co stojí za jejich úspěchem.
Naši hosté si pro vás připravili osobní pozvánky a pár vět o tom, co pro ně znamená budování své značky.
Pavel Bulowski, Partner Keboola Asia
Proč je pro mě osobně PR a osobní branding důležité téma? Mám na starosti obchodní rozvoj a strategické partnery pro Keboola Asia. To znamená Korea až Austrálie, a jelikož za sebou nemám obrovský marketingový stroj s milionými rozpočty, musím dávát velký důraz na efektivitu. Soustředíme se na trhy, kde bariéry tvoří geografie a časová pásma. Možnost prezentovat se konzistentně v prostředí internetu tyto bariéry stírá. Specifikem je také inovativní produkt, který se jednoduše nedá prezentovat starými cestami a zbývá tedy thought leadership a obsahový marketing, po staru tedy PR. S ním musíme efektivně hledat cesty do komunity, abychom identifikovali naše brand lovery, což často děláme pomocí eventů. Tam platí, že pokud je vám potenciální zákazník ochotný věnovat několik hodin nebo dokonce práci zadarmo, už dávno to není studený lead.
Z osobního pohledu pak věřím na sílu brand awareness. Chci, aby „Pavel Bulowski“ bylo to první, co kohokoliv z mé široké sítě kontaktů napadne v momentě, kdy řeší cokoliv spojené s datovou analytikou a BI. Také je podle mého názoru hodně důležitá byznysová karma, pomáhejte druhým, kdykoliv můžete, i když v tom nutně nic pro vás není, ono se to vrátí, až to budete nejméně čekat. Tímto vás osobně zvu na webinář, kde se s vámi podělím o mnoho zajímavých informací. REGISTRUJTE SE ZDE
Lucie Peterková, Sales director at Wellu ČR
Mnoho z vás si možná říká: Zase nějaký webinář. Jsem ale přesvědčená o tom, že pokud se zúčastníte tohoto webináře, tuto myšlenku přehodnotíte. Doba obchodu se raketově mění a spousta z vás vůbec neví, jak to vše změnit. Dozvíte se spoustu tipů a rad, co tím vším můžete získat a jak posunout váš obchod. Jedno vám mohu slíbit – neztratíte vůbec nic, naopak se posunete o krok dál než ostatní.
Netvořit si vlastní STATUS a PR je, jako byste na trhu vůbec nebyli. Mohu to potvrdit z vlastní zkušenosti. Přineslo mi to nové klientky, obchodní partnery, osobní růst a samozřejmě neobvyklou pozornost mému já 🙂
Jiří Šedek, MLM podnikatel
Rád bych vás pozval na mimořádnou událost. PROČ je vaše účast otázkou přežití?
Dnes nemůže žádný podnikatel ani obchodník ignorovat sílu internetu a nástup moderních technologií. Už neplatí, že být vidět na internetu je „něco navíc“. Dnes je to nutnost pro každého, kdo chce udržet krok. Doba je hektická, člověk buď jde s dobou, nebo v ní zamrzne.
Proto považuji spolupráci s médii pro obchodníky, jakým jsou právě BusinessAnimals.cz, za klíčovou pro rozvoj osobní značky.
Podělíme se s vámi o návody a know-how, jak získat zdroj kontaktů, který většina obchodníků nemá. To jsou lidé, kteří nás sami kontaktují se zájmem o to, čemu se věnujeme, a to je ten nejlepší byznys.
Hezký den, uvidíme se v neděli. Jiří. REGISTRUJTE SE ZDE
Neděle 16. října 2016 od 19.00
Webinářem vás bude provázet David Kolář, náš moderní obchodník a podnikatel, který svůj obchod řídí díky moderním technologiím odkudkoliv na světě. „Buďte vidět, budujte svůj brand a staňte se autoritou v oboru, od které lidé nakupují,“ říká David. Zúčastněte se říjnového webináře BusinessAnimals.cz a zjistěte, co posune váš obchod raketově dopředu. REGISTRUJTE SE ZDE
Těšíme se na vás.