Veronika „Bláža“ Blažková: „Chceš se dostat do backstage k nejlepším DJům? Obchoduj pro Digital Love“ [VIDEOROZHOVOR]

12. 11. 2016 +

Rozhovory

Veroniku Blažkovou alias Blážu znáte z našich MeetUpů, které pro BusinessAnimals.cz moderuje. Kromě toho ji můžete znát i z TV Óčko, kde moderuje Digital Love – jediný pořad o elektronické hudbě v České republice. Elektro zažívá boom a Češi tyhle party a hudbu doslova milují. Stejně tak Bláža, která je doslova závislá. Jak nám prozradila, jinak by tuto práci dělat nemohla. Jak se jí povedlo splnit si svůj sen a je možné, aby si ho splnil i někdo z vás? Proč se v Digital Love rozhodli hledat obchodníky netradičním způsobem? A co musíte udělat pro to, abyste se k DJům do backstage dostali i vy?

5

  • Veronika Blažková
  • Společnost: Digital Love
  • Pozice: Moderátorka a reportérka
  • Veronice všichni říkají Bláža. Moderování ji baví už od dětství. „Moje nejoblíbenější hra byla nahrávat se na kazeťák, jak dělám rozhovory s rodinou a kamarády.“
  • Moderování je však pouze bokovka, v běžný pracovní den je z ní IT girl, pracuje totiž v IT firmě.

Blážo, ty jsi v podstatě profesionální vymetač večírků. Jak často chodíš na party? Může tuhle práci dělat někdo, kdo nemá elektro pod kůží?

Já chodím pařit hodně často, téměř každý týden. Jelikož natáčení máme poslední dobou docela hodně, trávím v klubech a na festivalech opravdu spoustu času. A jestli to může dělat někdo, kdo nemá elektro pod kůží? Nemyslím si, chodit na party z donucení, to nedává smysl 🙂

Chodíš vůbec pracovat nebo je to pro tebe zábava?

Je to pro mě zábava. Samozřejmě, ne vždy se mi úplně chce. Někdy je těch party hodně a já jsem už přehlcená. Nebo třeba jedeme na nějakou akci, kde bych já sama jako divák nešla, tak tam se mi úplně nechce. Ale to se nestává často, to je opravdu výjimka.

2
Bláža chodí na party většinou pracovně, stihne se však i zabavit. „Je to o tom, kde potkám známé, zastavím se a pokecám. Abych však každý týden zůstávala na party do rána, to nejde 🙂

Nikdy jsem si nemyslela, že bych tenhle dream job mohla dělat

Jak ses k tomuto dream jobu dostala?

Šla jsem na konkurz a ono to bylo celé obrovská náhoda. Na konkurz totiž byla přihlášena moje kamarádka, která mi o tom povídala a já jí hodně fandila. Dopadlo to tak, že v den, kdy tam měla jít, mi řekla, že tam nejde, protože je hodně nervózní. A to byl teprve casting, co by dělala poté v televizi. A jestli tam nechci jít místo ní. Já jsem samozřejmě nadšeně souhlasila.

Ani vteřinu jsi tehdy neváhala?

Určitě ne, byla jsem maximálně nadšená. A myslím, si, že i tohle mi pomohlo tu roli získat. Já si myslím, že u všech jsem hodně známá tím, že jsem na elektronické taneční hudbě opravdu závislá. Chodila jsme na taneční party, chtěla jsem být všude, chtěla jsem se dostat do backstage a vidět to zákulisí, zajímala jsem se o DJe a produkci. A vždy jsem říkala, že se tam jednou dostanu, že nevím jak, ale jednou se tam dostanu.

A povedlo se díky Digital Love?

Ano, přesně tak.

3
Co bude náplní práce obchodníka? „Vzhledem k tomu, že prodáváme jako agentura celoplošnou reklamu a poskytujeme mediální služby, prací obchodníka nemusí být striktně náš mediální prostor. Může jít o jakoukoliv outdoorovou reklamu, může prodávat reklamu v ostatních televizích. Bude to jen na něm, koho se mu podaří oslovit. Třeba i e-shop se sluchátky, skateshop s oblečením, ale může to být klidně i firma zcela mimo obor, která chce být vidět v televizi.“ Populární jsou i tzv. injektáže – to znamená prostor pro kadeřnický či vizážistický salon či brand s oblečením, který Blážu pro daný pořad češe a oblíká.

Dostat se k svému oblíbenému DJ je bomba benefit, lepší než stravenky

Já vím, že vy teď do týmu hledáte obchodníka. Teď je to v podstatě příležitost pro stejného elektro nadšence dostat se ke svým vysněným DJům?

Určitě. Je to jedinečná příležitost, protože jsme opravdu jediný televizní pořad v České republice o elektronické hudbě, takže pokud ten obchodník bude schopný, je na něm, co si domluví. Pokud si domluví, že pojedeme na Tomorrowland a bude to mít i ekonomicky smysl, tak tam pojedeme 🙂 Myslím si, že je to velká motivace.

Obchodníka hledáte unikátním způsobem, připravujete speciální talkshow. Když jsme se to dozvěděli, chtěli jsme hned vědět víc. Proč jste třeba nezvolili klasický inzerát?

Chtěli jsme, aby z toho něco měli i naši diváci. Přeci jen jsme v televizi, jsme televizní pořad, a tak i ten člověk musí ukázat, že k nám zapadne, že sem patří. Proto jsme se rozhodli udělat to prostřednictvím reality show a to takovým způsobem, že každý, kdo by chtěl pro náš pořad Digital Love pracovat, nám pošle video, ve kterém nám ukáže, jak umí prodávat. Myslím si, že je to jedinečná výzva pro všechny obchodníky, co elektronickou hudbu milují. Ukažte nám, jak byste prodali tu nejhorší věc z vaší skříně. Natočte 30 sekundové video a máte šanci stát se členy našeho týmu.

6

Jak bude obchodník v rámci týmu fungovat? Proč vůbec hledáte obchodníka?

My jsme dosud kladli hlavní důraz na pořad jako takový. Po čase se sami klienti začali hlásit, což bylo povzbuzující a hlavně jasný feedback pro nás, že to asi děláme dobře a mluví se o nás. Když jsem na party, tak se hodně kontaktů týkajících se přímo klientů blízkých taneční hudbě samozřejmě vytvoří tam. My ale vidíme hodně velký nevyužitý potenciál, kde všude bychom chtěli a mohli být, a proto chceme do týmu vyloženě obchodníka. V České republice je elektro hudba hodně populární, je to něco, čím mladí lidé žijí, vidíme to i na sledovanosti, která je skvělá. Takže elektro má určitě budoucnost, stává se ještě víc populární, a tohle je i skvělá páka pro obchodní partnery.

Jaké jsou vaše další cíle a plány?

Určitě se chceme dostat na zahraniční pole, jezdit točit rozhovory do zahraničí, to je pro nás úplně top. Chceme mít pod palcem všechno, co se kolem elektronické hudby tady u nás děje, vědět o všech akcích a informovat o tom. Dá se říct, že chceme být takoví elektro trendsetteři. 🙂

Máš rád média? Baví tě udávat směr? Každodenní challenge ti nejsou cizí? Máš rád pocit, že můžeš měnit názory masy?

Když jsi poprvé viděl film “Vlk z Wall Street”, dopil jsi v klidu skleničku champagne, otevřel další láhev a pustil film znovu s tím, abys hledal inspiraci?

Máš rád taneční hudbu? Pokud jsi skvělý obchodník, ale nejsi úplně fanda elektronické hudby – nevadí! Pro nás je důležitý výsledek a to, že jsi týmový hráč! 

Zasáhli jsme tě? Piš na produkce@digitallove.cz

Foto: Archiv Veroniky „Bláži“ Blažkové