06. Září 2017
Léto už je téměř za námi a mnozí z nás začínají pociťovat podzimní únavu. Jak se vám daří plnit kvartální cíle 2017? Pokud doděláváte, ale potřebujete zakončit září v plné síle, projeďte si následující rady úspěšných salesmanů.
1. „Jako obchodník musíte jít na schůzku s tím, že ji uzavřete, a tuto roli si musíte udržet během celé schůzky.“
Šárka Sonnková, Growin
2. „Jako obchodník nemusíte hned vidět výsledky, ale potřebujete cítit progres.“
Jan Stávek, jednatel Traficon
3. „Stačí být alespoň o kousek lepší než ostatní na trhu a generujete násobky příjmu.“
Tomáš Hlavnička, ředitel a zakládající partner Consilior
4. „Obchod má být show. Zákazníka musíte bavit.“
Michal Novotný, šéf obchodu Kare
5. „V obchodu musíte být drzejší. Když už máte klienta na telefonu, bez schůzky ho nepouštějte.“
Pavel Žalud, Multisport Benefit
6. „I v případě velkého korporátního klienta nakonec jednáte s jedním člověkem a na něj se musíte naladit.“
Ondřej Synek, SAS Institute ČR
7. „Když cítíte příležitost, běžte za ní a buďte vytrvalí, pracovití, důslední a pomáhejte svým zákazníkům. Vyplatí se to.“
Soňa Gálová, Fair Credit
8. „Pozitivní přístup k čemukoliv je klíčový.“
Radomír Taláb
9. „Ke každému zákazníkovi se chovejte tak, jako by to byl někdo z vaší rodiny.“
Michal Jakeš, E.ON
10. „Z 25 schůzek prodáte na dvou, musíte tedy umět řídit především sami sebe.“
Stanislav Gálik
11. „Sales pitch, která funguje seniorním obchodníkům, musí být uvěřitelná i z vašich úst.“
Marcela Štencová, HC Adult Care CZ