10. Říjen 2017
Tým můžete vést dvěma způsoby. Buď nad svými podřízenými držíte pevnou ruku a neustále je kontrolujete, nebo jim dát více svobody, což je především o vzájemné důvěře. Kreativní ředitel z 2Fresh, Tomáš Urbánek, zastává názor svobody a důvěry, což je pro něj prioritní. 2Fresh je agentura zabývající se reklamou online i offline pro firmy, mezi které patří například Globus, Snickers, Lay’s a ZOOT. Co ho vedlo k tomuto způsobu vedení týmu?
Ve videu se dozvíte:
- Kde Tomáš působil předtím, než nastoupil do 2Fresh.
- Co by poradil šéfům, kteří vedou tým direktivně a chtějí to změnit?
- Jde vést takto „benevolentně“ skutečně každý kreativec a lze to uplatnit i na obchodníky?
- Co u něj v týmu funguje, a co se naopak neosvědčilo?
- Jak si kreativci plánují timemanagement?
- Jak motivovat tým k dosažení cíle?
„Jsem rád, když se zpětně podíváme na to, co fungovalo a co nikoliv. Je to lepší, než řešit vše dopředu,“ říká Tomáš
Foto a video: Miroslava Flam