Obchodní guru Tom Hopkins: 3 trendy, které jsem objevil minulý víkend v Las Vegas

6. 11. 2014 +

Aktuálně

[velikost_textu]

Život je učení za pochodu, nemyslíte? Ačkoli se výukou a vedením ostatních zabývám už 40 let, naučil jsem se během minulého víkendu hned 3 nové věci. Pro obchod i pro život. Které to jsou?

tom hopkins

Minulý týden touhle dobou jsem se svými kolegy cestoval z Phoenixu do Las Vegas na naši vůbec první 2denní Sales Academy. Měli jsme smíšené pocity z toho, že se seminář koná v hotelu Las Vegas Tropicana, přímo na hlavní třídě s největším počtem kasin – na jednu stranu bude pro účastníky obtížné soustředit se na místě, kde jsou kratochvíle a radovánky tak na dosah ruky, na druhou stranu jsme ale měli pocit, že uspořádat seminář tak živoucím a zábavném místě bude pro všechny příjemným zadostiučiněním z víkendu plného dřiny.

Ke svému překvapení jsem zjistil, že:

 

1. Dnešní mladí lidé berou svůj pracovní rozvoj vážně

Naše obecenstvo bylo mladší než obvykle, ale to v žádném případě neznamenalo, že by bylo po celou dobu přilepené ke svým telefonům. Všichni nám věnovali pozornost a aktivně se účastnili tréninku a navazovali nové kontakty jako ďáblové. Jejich dobrá nálada byla nakažlivá a já nemám žádnou obavu z toho, jak bude svět v budoucnu vnímat profesionální obchodníky.

 

2. Sprostá slova se vynořují snad ve všech životních situacích

Bez ohledu na to, jak dobře se na své vystoupení připravujete, se určitě přihodí něco, co vás vyvede z míry. Čím víc detailů do svých plánů zahrnete, tím jistější je, že kvůli jednomu z nich budete muset plány změnit. Místo vypouštění sprostých slov na P je důležité být za změnu plánů Připravený a zahrnout do nich něco Přijatelného.

 

3. Nehledě na to, jak vysoko se v pracovní hierarchii nacházíte, vždycky můžete odvést mimořádný výkon a změnit někomu život

Zaměstnanci hotelu byli fantastičtí! Bylo až neuvěřitelné, jak dokonale dovedli předvídat naše potřeby a že o účastníky semináře pečovali jako o vlastní. Dokonce i úklidová služba, která se starala o výdejníky vody a připravovala sál během přestávek, měla neustále na tváři úsměv. Zapomenuté svetry a bundy byly opatrně složeny a přehozeny přes opěradla židlí. Díky tomuto prvotřídnímu servisu každý z našich hostů cítil, že na jeho spokojenosti záleží.

A copak v obchodě nejde právě o tohle?

 

Text: Marek Tesař podle originálu na TomHopkins.com

Foto: Amazonaws.com

[/velikost_textu]