12. Únor 2015
Jsou mladí, hezky oblečení, úspěšní, nezřídka bohatí a přesto bez partnera. A víte, proč to tak obchodníci mají? Náš malý průzkum ukáže, z jakých důvodů zaškrtávají relationship status na single.
1. Ne, nechci a nemůžu pro ně nic neznamená. Což je občas trochu otravné.
2. Úspěšný obchodník je pořádné zvíře, něco jako lev v mužském světě…
…a prodrat se tím stádem obdivovatelek je docela těžké. A dlouhodobě vás nenechavce(ky) odrážet nebaví.
3. Kvůli práci jsou zvyklí vycházet z komfortní zóny tak ostře, že se ve společnosti musíte občas stydět (příliš vyjednávají, nebojí se udělat scénu).
4. Díky nejistým provizím a uzavřeným kšeftům jsou stále jako na houpačce – jeden měsíc létají na dovolenou na Tahiti a další jsou o chlebu a vodě.
5. Protože jsou zvyklí na smlouvání a dohadování se s lidmi, při sporu je jen tak nepřehádáte.
6. Méně sebevědomí jedinci si vedle zářících obchodníků připadají jako šedá myš.
7. Jsou často na cestách, takže společně stráveného času je jako šafránu. A můžou je za obchodem převelet na hodně, hodně dlouho.
8. Když se jim daří obchody, dost často zanedbávají svůj vztah. Vlastně, většinou úplně zapomenou, že s někým chodí.
9. S úspěchem přichází i pořádný vzrůst ega,
a ač si to mnozí neuvědomují, tendence sklouzávat k aroganci, povrchnosti a povýšenosti nad ostatními „smrtelníky“ jsou poměrně časté.
10. Pro samý obchod zapomínají na základy slušného vychování,
a nikoho dvakrát nebaví, když si během společného oběda vyřídí dvacet hovorů. A to víc než polovinu odchozích.
Text: Lucie Gavendová, Jaroslav Kováč, Miroslav Kováč
Foto: Tumblr, thumbnails.cbsig.net