Šest druhů kosmetiky pro všechny příležitosti

06. Květen 2021

Čím více kosmetických značek se objevuje, tím více segmentů dekorativní kosmetiky vzniká na globálním beauty trhu. Kdysi existovala pouze luxusní a profesionální kosmetika, ale postupem času se trh tak rozšířil, že lze rozlišit nejméně 6 segmentů kosmetiky. Dvě základní kategorie doplnila masová, značková, salonní a lékárenská kosmetika. Dnes je jedna kategorie populárnější než druhá.

Kosmetické přípravky všech kategorií si můžete prohlédnout zde Makeup .

Luxusní kosmetika. Jde o kosmetiku módních domů, jejichž historie se vyvíjí po celá desetiletí. Každá luxusní značka vyrábí sezónní kolekce limitované edice, které není snadné koupit. Charakteristickými rysy luxusních značek jsou vysoké náklady, vysoce kvalitní ingredience, přísná kontrola výroby a exkluzivní balení (stylové, krásné a drahé).

Zvláštností tohoto segmentu je, že výrobci aktivně využívají vědecké a technologické inovace. Odpovídá tomu také vysoká úroveň marketingu. Častěji právě tuto kosmetiku lze vidět v recenzích populárních beauty-blogerů.

Luxusní kosmetické značky: Dior, Clarins, Chanel, Givenchy, Guerlain, Shiseido, YSL, Lancome, Burberry.

Profesionální kosmetika. Tato kategorie zahrnuje kosmetiku pro vizážisty, která má vysokou kvalitu a vysokou trvanlivost. Neexistují žádné sezónní kolekce, v nabídce jsou pouze ověřené výrobky za přijatelné ceny. Lakonické balení, lehké a vhodné pro profesionály je další výhodou. Zřídka je dostupná v běžných obchodech s kosmetikou.

Profesionální kosmetické značky: Make-up Atelier Paris, Make-up forever, MAC PRO, Temptu, Kryolan, De Klie, MAKE-UP-SECRET professional.

Značková kosmetika. Značky vytvořené módním domem, jehož hlavní specializací je výroba oděvních kolekcí. Je podobná luxusní, ale neexistuje žádný příběh jako takový. Charakteristickými vlastnostmi jsou drahé exkluzivní obaly a sezónní kolekce.

Kosmetické značky: D&G, Tom Ford, Marc Jacobs, Armani, Vera Wang, Michael Kors, Calvin Klein, Christian Louboutin.

Mass Market. Tato kategorie má dvě charakteristické vlastnosti:

  • velkovýroba, což znamená, že se prodává ve velkém množství v obchodech po celém světě
  • dostupná cena

Při výběru takové kosmetiky však musíte být velmi opatrní. Některé výrobky z tohoto segmentu jsou tak toxické, že mohou způsobit více škody než užitku. Proto pečlivě zkontrolujte složení a hodnocení zákazníků.

Masové značky: Pupa, Bourjois, Gosh, Maybelline, L’Oreal, Rimmel, Essence, Catrice.

© 2021 Business Animals s.r.o.