04. Listopad 2014
Rychlý a jednoduchý pomocník při ruce, přesně to je pro americké obchodníky nová mobilní aplikace SalesMax, jejimž úkolem je analyzovat a předvídat B2B prodejní příležitosti.
Máte potřebné údaje, ale nemůžete se rozhodnout? Společnost Zilliant vyvinula aplikaci, která dokáže ze smartphonů a tabletů stáhnout potřebná sales data a doporučit, kam je nejvýhodnější zainventovat peníze i čas.
Dokáže například odhadnout, kteří zákazníci mají největší nárůst wallet share (% výdajů konkrétního spotřebitele na určitý typ zboží/služeb, které vedou do peněženky konkrétní společnosti), jaké další produkty si pravděpodobně tito zákazníci budou pořizovat a naopak který typ zákazníka je rizikový. Během několika vteřin tak získáte představu, kam směřovat své úsilí.
Mobilní aplikace obsahuje také několik funkcí pro vyhledávání a následné spravování obchodních příležitostí při cestování. Vše je synchronizováno s webovou verzí SalesMax OnDemand, a tudíž maximálně aktuální a efektivní. Vyplatí se tedy jejich použití? Určitě. Společnosti, které používají SalesMax, obvykle zaznamenají nárůst příjmů o 5 a více procent.
Jelikož u nás ještě není SalesMax ke stažení, napadly nás další obchodní appky. Kterou z nich používáte a jaký je feedback?
- Sales Manager
- Sales Tracking Calendar (zdarma)
- Tenacious Sales
- A samozřejmě AppSales
Text: Filip Opálka
Zdroj: Sales-initiative.com
Foto: Searchenginepeople.com