11 sales citátů o létě, práci a motivaci

9. 8. 2016 +

Inspirace

Vaše práce vás baví, ale najednou máte problém vstát na první zazvonění? Chodíte na schůzky jako tělo bez duše? Cítíte nevysvětlitelnou nechuť znovu se po dovolené zajet do procesu, ač si uvědomujete, že pro výsledky musíte máknout? Nejste sami! Právě teď se láme léto a místo vln energie nás spíš přepadá únava. Jsme sice odpočatí, ale také línější, rozhodovací procesy u klientů můžou být pomalejší a s nimi zvolnila tempo i naše motivace jít „do akce“. Přitom kdo se teď zvládne „nakopnout“ a prožije s námi akční srpen, bude si v září gratulovat. Instantní motivace právě teď na BusinessAnimals.cz:

čaj a citáty o létě

Citáty o práci a motivaci, které vás v létě nakopnou

Léto je zvláštní roční období, kdy lidé jezdí na dovolenou, děti mají prázdniny a celý koloběh se trochu zpomaluje. Čekáte krásné citáty o létě? Tak to budete možná maličko zklamaní, avšak na následujících řádcích získáte motivaci pro práci do horkých letních měsíců.

1. „Nedívejte se na hodiny, raději je napodobte; jděte dál.“

Nedívejte se na hodiny, raději je napodobte; jděte dál
Aneb sales je jako cvičení; teprve když už nemůžete, tak se to teprve počítá! Zdroj: Slideshare.net

2. „Celých 90 % úspěšného prodeje dělá přesvědčení, jen 10 % argumentace.“

Myslíte, že je tento poměr správný? Minimálně dobrý bod k zamyšlení před další prací.

Celých 90 % úspěšného prodeje dělá přesvědčení, jen 10 % argumentace
Aneb když nevěříte v to, co prodáváte, jaké jsou vaše šance? Zdroj: Business.com

3. „Stěžují si žraloci na pondělí nebo moře práce? Ne. Jsou vzhůru za svítání, chytají příležitosti, zažerou se do toho až děs.“

Stěžují si žraloci na pondělí nebo moře práce? Ne. Jsou vzhůru za svítání
Připomeňte sami sobě a všem okolo, s kým mají tu čest. Zdroj: Instagram aplikace Tibba (@gotibba)

 

4. „Zacházejte s námitkou jako s prosbou o další informace.“

Zacházejte s námitkou jako s prosbou o další informace
Když klient namítá, je to pozvánka k zajímavému dialogu. Zdroj: Quotefancy.com

5. „Jak vytvořit dlouhodobě úspěšný podnik? Když neuzavřete obchod, otevřete přátelství.“

Jak vytvořit dlouhodobě úspěšný podnik?
Sales je vztahový business, který vyžaduje nejen krátkodobý drive, ale i dlouhodobou trpělivost. Zdroj: Business.com

6. „Změňte se ještě předtím, než budete muset.“

Čím dříve se přinutíte k změně a inovaci, tím lépe. Nečekejte až se dotočí kola.

Změňte se ještě předtím, než budete muset - Welch
Buďte proaktivní, ne reaktivní! Zdroj: Slideshare.net

7. „Můj obchodní cíl je pomoct lidem cítit se dobře ohledně toho, co si koupili, a ohledně sebe sama.“

selling purpose
Nejdou vám obchody? Hledejte hlubší smysl v tom, co děláte. Zdroj: Nelson Mandela

8. „Prodeje mohou jít nahoru či padat dolů, důležité je, že služba zůstává.“

sales prodeje
Čísla jsou důležitá, ale vždy si zachovávejte zdravý rozum a důvod, proč to děláte. Zdroj: Visualidentity.co.uk

9. „Výmluva je nejméně rentabilní zboží na světě.“

AAEAAQAAAAAAAAT4AAAAJDFjMWUzZDAyLTA4ZjAtNGE4ZS04ZGNiLTVmMThkYmU0ZGFmZA
Léto, okurková sezóna, špatný call script… Vážně? To raději sales zabalte, jestli k němu přistupujete takto. Zdroj: Trent Anderson @ LinkedIn Pulse

10. „Úspěšní obchodníci se nerodí, ti nejúspěšnější vznikají tréninkem.“

Toto motto je velmi chytlavé a pravdivé. Zkuste ho například na motivaci zaměstnanců nebo obchodních kolegů.

dave_kurlan
Vůle měnit je vždy silnější než talent, se kterým nic neděláte. Zdroj: Braveheartsales.com

11. „Kde je náznak smíchu, je i náznak úspěchu.“

Carnegie: Kde je náznak smíchu, je i náznak úspěchu
Dejte na otce osobního rozvoje a když to nejde, odlehčete situaci. 😉 Zdroj: Slideshare.net

Jaké je vaše oblíbené motto? Když se vám nechce, co vás vždycky dokáže vyburcovat do práce? 

button registrace