02. Říjen 2017
Událost podzimu 2017 je tady! Představujeme 6+1 obchodních ambasadorů pro následující půlrok. Dobře si je prostudujte, protože tato business zvířata budete v průběhu následujícího období často vídat na Business Animals akcích, v magazínu, sales ránu na Facebooku a na dalších nečekaných místech.
„Každý máme svůj business, ale spojuje nás to, že děláme sales moderně“
Konkrétní obchodní influencery a milovníky moderního obchodu jsme vybírali podle našeho nejlepšího vědomí a svědomí. Jaké byly hlavní podmínky?
- Jsou prokazatelně úspěšní, mají za sebou reálné obchodní výsledky.
- Dělají sales moderně (používají online nástroje k obchodování).
- Jsou osobití a už nějakou dobu svým příběhem inspirují své okolí.
- Mají svou vizi a témata, která chtějí předat dál.
A tady jsou:
1. Kateřina Pekárková, 32 let
- Essens, TOP lídr v MLM, mentorka, koučka
- Web, FB
- Nejlepší rada: „Nepracuj tvrdě ale chytře!“
- Co pro mě znamená obchod: Životní styl, který mě baví žít.
- Moje mise: Mým posláním je otevřít lidem oči, že i oni mohou žít svůj sen a já jim na této cestě ukazuji směr.
2. Ondřej Karasz, 34 let
- Podnikatel v oblasti financí, mentor v Zápočet z byznysu.
- Web, FB.
- Nejlepší rada: „Nehoň se za penězi, budou před tebou utíkat.“
- Co pro mě znamená obchod: Obchod a podnikání je pro mě open-minded životní styl, zábava, akční pozitivní lidé, inspirace, pokora, svoboda a také odpovědnost.
- Moje mise: inspirovat, vzdělávat a podporovat mladé lidi, aby se co nejdříve zajímali o možnosti podnikání, byznysu a osobního rozvoje. Ideálním výsledkem mé mise je úspěšný mladý člověk.
3. + 4. Lucie Ratajská, 31 let a Ondřej Ratajský, 33 let
- Lucie je Business coach & mentor, Ondřej Visionary & Salesman, obor síťový marketing.
- FB Ondra a Lucka Ratajský, WEB.
- Nejlepší rada, kterou se řídí Lucka: „Směřuj vždy k měsíci, protože i když ho mineš, skončíš ve hvězdách.” U tvoření nových věcí se řídí myšlenkou: „Nedokonalé něco, je vždy lepší než dokonalé nic.”
- Nejlepší rada, kterou se řídí Ondra: „Tvoje podnikání (obchod) poroste jenom tak, jak si dovolíš se změnit.“
- Jak vnímáme obchod: „Nebylo to tak vždy, ale dneska už obchod vnímáme jako příležitost, která přináší neomezené možnosti, spojení s lidmi, které bychom jinak asi nepotkali. Často nám nabízí ujištění a testování vlastní hodnoty, seberozvoj. Náš obchod pro nás hlavně znamená možnost pomáhat dalším lidem,“ shodují se.
- Naše mise: „Naše mise je zlepšovat zákazníkům jejich každodennost a dělat je krásnější.“ A pro obchodní parťáky? „Nejvíc to asi vystihuje to, že jim pomáháme měnit jejich životy. Obchodní parťáci jsou pro nás ti, kteří se nebojí být šťastní a úspěšní a jsou ochotni ve svém životě rozbít možná zažité, ale nefunkční vzorce, a chtějí být prospěšní ostatním, potom je nám ctí být průvodci na jejich cestě k úspěchu.“
5. Daniel Kosec, 28 let
- Majitel, investor, obchodník, kouč a kryptonadšenec,
- Networkings s.r.o., Cryptokingdom.cz, WEB, FB.
- Nejlepší rada: „Můžeš být úspěšný současně v materiálním i „duchovním“ světě.“ „Empatie je nejsilnější forma učení – vcítit se a opravdu vše prožít, vydá za roky zkušenosti.“
- Co pro mě znamená obchod: „Možnost hledat podobně smýšlející lidi, zábavu, vztahy, drive.“
- Moje obchodní mise: „Bořit stávající dogmata, měnit pohled na to, co člověk může a nemůže, ukázat nové pohledy a možnosti.“
6. Radovan Syrotiuk, 24 let
- MarsInvest Ltd., Coo
- Web, FB.
- Nejlepší rada: „Když mi většina lidí v mém okolí řekla, že takto se to nedělá a měl bych dělat něco pořádného – a tak jsme si to udělali po svém :).“
- Co pro mě znamená obchod: Je to pro mě způsob získání prostředků pro to, abych se mohl věnovat aktivitám a projektům, které mě baví.
- Jaká je moje obchodní mise: Mým cílem v obchodě je vybudovat komunitu (klientskou skupinu), která se bude vzájemně podporovat a vytvářet další zajímavé možnosti růstu i v jiných oblastech, než jen v investicích.
Divoká karta: Jiří Šedek, 26 let
- Marketér, blogger a podnikatel v síťovém marketingu.
- Web, Facebook, Lindkedin
- Nejlepší rada: Můj otec mi jednou řekl: „Vždy si pamatuj, že všechno do svého života přitahujeme pomoci zásad a hodnot, které sami vyzařujeme.“
- Co pro mě znamená obchod: Obchod je pro mě životní styl. Cesta, jak dělat co mě baví a nemít obavu z toho, co přijde. Jak žít život, od kterého si nemusím brát dovolenou bez ohledu na místo, čas a životní cyklus.
- Moje mise: „Buduji profesionální komunitu kolem oboru síťového marketingu, měním prostředí konkurence a nevraživosti ve spolupráci a podporující prostředí.“
Foto: Marek Rebroš