21. Leden 2018
Jiří Šedek a jeho jízdy s úspěšnými, to nás baví. Tentokrát vyzpovídal Šimona Srpa ohledně náboru a řízení obchodních týmů. Šimon působí jako profesionální recruiter, kterého si firmy najímají proto, aby nastavil lépe jejich obchodní proces. A jsme u toho. Správné mentální nastavení je častokrát důležitější než aktivita samotná.
Samozřejmě být aktivní je fajn, ale to, jakou máte pověst a jak s lidmi jednáte, vás může raketově vystřelit k úspěchu. Šimon se zabývá na profesionální úrovni náborem a startováním obchodníků. „Nabíráme a rozvíjíme obchodníky pro cizí firmy,“ říká Šimon ve videu.
Ve videu se dozvíte:
- V čem přesně spočívají Šimonovi aktivity?
- Proč si myslí, že záleží na tom, jaký dojem zanecháte na lidech, kteří vás odmítli?
- Jak pomáhá firmám rozvíjet jejich obchodní proces?
- Proč má být nábor dlouhodobou záležitostí?
- Proč je důležité pracovat na důvěryhodnosti?
- A jaký má na toto téma názor Jiří Šedek?
Svou značku vytváříme také tím, jaký dojem zanecháme u obchodních partnerů, kteří s námi nespolupracují
Business Animals News
Nejčtenější články

1ú>
Tradiční pasti při obsazování B2B sales pozic pro prodej softwarových produktů

2ú>
„Možná budou v budoucnu dobří obchodníci dostávat helikoptéru, kterou poletí za klientem. Takového obchodníka si každý dobře zapamatuje".

3ú>
5 tipů jak využít pátek, aby vaše pondělí bylo efektivnější