Platební brána Pays: V čem je lepší než konkurence?

15. Červenec 2022

Pokud by vás náhodou napadlo, že se váš e-shop docela dobře obejde bez platební brány, začněte se více zajímat o nákupní zvyklosti českých zákazníků. Z nedávného průzkumu agentury STEM/MARK je vzestup online plateb zřejmý – metodu preferuje 65,6 % nakupujících. Platební brána však stejně dobře poslouží i na stránkách s nabídkou služeb. Usnadňuje rezervace a mnoho dalších transakcí. Proč si ale zvolit právě Pays? Pádných důvodů se nabízí víc než dost.

Na počátku byla vize – vytvořit lepší platební bránu pro každého

Společnost pays.cz založili lidé, jež sami provozují několik projektů, pro něž dříve hledali kvalitní platební řešení. A proto vznikla platební brána Pays. Jako jediná nabízí některé důležité vlastnosti a funkce, díky kterým se vymyká běžným standardům.

Systém platební brány Pays přitom nabízí jen to, co by obchodník mohl potřebovat – a je s podivem, že tyto běžné požadavky naprostá většina konkurenčních platforem ignoruje. Jmenovitě jde například o možnost volby způsobu a jazyku komunikace se zákazníkem, úprava vzhledu (Pays lze sladit s designem obchodu), ale třeba i volitelné notifikace ohledně nedokončených plateb, podpora více e-shopu v rámci jediného účtu, automatické generování faktur a v neposlední řadě snadné vrácení plateb.

Samozřejmostí je také export dat do účetního systému. A pokud používáte software, který Pays zatím nezná, není problém napojení doprogramovat. Stejně snadno je možné platební bránu doplnit o funkce, jako jsou zadání dodatečných údajů při platbě – třeba včetně čísla slevového kuponu.

V jednoduchosti je síla

Platební brána Pays byla od počátku koncipována jako jednoduchá, a to jak pro uživatele, tak pro obchodníka. Snadná je registrace i aktivace. Nemusíte se zabývat ničím, co je pro zprovoznění systému nepodstatné.

O tom, jak je placení přes Pays intuitivní, se můžete přesvědčit třeba hned. Na stránkách pays.cz najdete odkaz na testovací platbu ve výši 20 Kč. Prostředky vám provozovatel služby samozřejmě obratem vrátí.

Pays je dokonce tak jednoduchá, že se o ní vyplatí uvažovat i na webech, které nejsou e-shopy, ale nabízí několik málo produktů (fyzických i nehmotných). Díky funkcím jako platba předem či platba záloh se hodí také pro fitness centra či jiné firmy s rezervačním systémem. Stejně tak pro rozvoz jídla, překladatelskou agenturu a mnohé další druhy podnikání.

Jaké platební metody Pays nabízí?

Nabídnout platícím zákazníkům dostatek platebních metod – to je to, oč v současném virtuálním éteru běží. Pays se k tomu staví čelem a kromě platby kartou, která je nyní vnímána jako nejběžnější platební prostředek, dává možnost volby mezi platbou bankovním převodem, QR platbou či platbou přes Paypal, Apple Pay a Google Pay. Samozřejmě nechybí platba mobilem, kdy se částka strhne z kreditu nebo se přičte k faktuře mobilního operátora.

A to není vše, Pays láká také na funkci platebních předpisů. Uživatel jednoduše vytvoří platbu předem nebo platbu zálohy a pošle ji e-mailem zákazníkům. Jako stvořené pro provozovatele ubytovacích zařízení.

Pays si oblíbily také kluby a spolky, které platební bránu používají pro členské příspěvky, poplatky a dary.

Alternativní obchodní model

Jednou z mnoha zajímavých výhod Pays je možnost volby přenesení transakčních poplatků na zákazníka. Neznamená to nic jiného, než že obchodník dostane plnou částku za zboží či službu. Přirozeně zůstává i varianta, kdy jdou náklady na vrub obchodníka.

Rozhodli jste se platební bránu Pays vyzkoušet, nebo se o ní chcete dozvědět více? Přehled všech funkcí a informace o dalších výhodách najdete na pays.cz.

© 2024 imper.cz