19. Září 2017
Baví ji veškeré vychytávky produktu jako funkce „posun v čase“, pestrost nabídky internetových služeb, kterou lidem nabízí a svoboda, kterou jako maminka tří dětí ke spokojenému životu potřebuje. Jitka Bilaniuková je vedoucí regionu v české rodinné telekomunikační firmě AIM a klientům v místě svého bydliště – Britské čtvrti na Praze 5-Stodůlky – nabízí internet a internetové služby. Ač spousta obchodníků nemíchá práci se svou komunitou a sousedstvím, Jitka je právě proto úspěšná. V čem tkví její tajemství?
Jak vypadá den úspěšné obchodnice s internetem a chytrou telkou KUKI?
- Jak se jí daří získávat klienty v přímém prodeji? Co zapříčinilo, že je v domech, kde produkt nabízí, vítaná?
- Její největší devízou je upřímnost. „Kdybych nebyla v obchodě přímá, nemám spokojené klienty a tím pádem ani práci,“ říká. Obchoduje v místě svého bydliště, kvalita vztahů s klienty je pro ni o to důležitější.
- Jak se jí spolupracuje s šéfem obchodu Jakubem Jánským, který býval pankáč a dnes buduje obchod neuvěřitelným tempem?
- Kolik toho stihne, jak zvládá práci a rodinu a zda to opravdu tak svobodné povolání, jak se o přímém prodeji říká?
Foto a video: Miroslava Flam