10. Květen 2017
Je marketér, influencer a nově i CEO. Jako obchodní ředitel digitální agentury vybudoval všechny interní procesy v HR a business developmentu a přivedl firmu k meziročnímu růstu o 50 %. Největšímu za čtrnáctiletou historii. Už na vysoké škole založil Institut politického marketingu, protože nechtěl jako politolog skončit na brigádě v mekáči. Místo fast foodu se začal objevovat v televizi a dvakrát získal Českou cenu za PR. Letos v dubnu vydává knihu o hacích k úspěchu.
.
„Obsah, který jako obchodník píšete, se v budoucnu zhmotní v příležitosti, které si teď nedokážete ani představit“
Ve videu se dozvíte:
- Jak se stát mediálně známým.
- Jak se dostat k novinářům, prodat se jim a vybudovat s nimi dlouhodobé vztahy tak, aby vás zvali do televize, pořadů a novin.
- Jak z nápadu, který vám bleskne hlavou v hamace na Kubě, vznikne do roku bestseller na českém knižním trhu? Step-by-step návod. Spěchejte do členské sekce AnimalsLeaders!