09. Leden 2017
Nákupní chování zákazníků se změnilo k nepoznání. Naše obchodní dovednosti nikoliv. Jak nakupuje zákazník dnešní doby a jak mu přizpůsobit svůj prodej a proměnit tuto hrozbu ve svůj prospěch?
Proč nás zákazníci více odmítají a prodat je čím dál tím těžší?
- Náš zákazník a trh se změnil – MY A NAŠE OBCHODNÍ DOVEDNOSTI NIKOLIV.
- Voláme na studené kontakty bez předchozího seznámení.
- Nemáme brand, jméno, status a viditelné reference.
- Nejsme vidět online ani offline (co říká Google nebo váš Facebook??? 🙁 )
- Prodáváme produkty a služby (a co máme teda prodávat??)
- Jsme slizcí obchodníci, co jim přišli zase něco prodat. Nikdo nás o to nežádal!
Jak proměnit tuto hrozbu v příležitost?
Přizpůsobte svůj prodej zákazníkovi 21. století a vybudujte mu konverzní cestu, která je pro něj přirozená a není nátlaková.
„Špičkový obchodník vidí mnohem dál než teď a tady a plody své práce sklízí v horizontu několika měsíců.“
Výhodou této konverzní cesty je to, že zákazník již v konverzním trychtýři je, a proto ho můžete opakovaně poslat na informace a vybudovat tak důvěru v delším časovém horizontu. Obchodní cyklus bude sice delší, ale za pár měsíců vás budou zákazníci sami kontaktovat s tím, že chtějí pomoci.