Workshop: Obchodníci nejsou! Jak náborovat obchodníky nové generace [LIVE]

13. 11. 2016 +

Obchod

„Obchodníci nejsou! Vymřeli!“ To jsme slyšeli v poslední době od několika manažerů a HR specialistů. Připravili jsme pro vás online workshop zdarma, kde vám ukážeme, že obchodníci jsou a chtějí u vás pracovat. Otázka zní: „Umíte jim to správně říci? Co jim vlastně nabízíte?“

obrazekmagazinnewone

A co když je to jinak?

Obchodnici zmizeli z trhu práce, náborovat je čím dál tím obtížnější, na nabídky nikdo nereaguje. A co když je to jinak?

Obchodníci jsou, jsou čím dál tím kvalitnější, dokonce i ambicióznější než kdykoliv předtím, ale má to jeden háček. Jaký? Přihlašte se na online workshop a váš tým poroste.

Co se na workshopu dozvíte:

  1. Kdo je obchodník dnešní generace a co očekává?
  2. Porovnání původních a aktuálních modelů při náboru obchodníků a proč ten původní inzertní již nefunguje.
  3. Jak náborovat obchodníky na největším sales portále sdružujícím více jak 4 000 registrovaných obchodníků.
  4. Konkrétní ukázky a informace od firem, které úspěšně využívají největší obchodnické komunity v ČR ke kontinuálnímu náboru obchodníků. Jak to dělají?
  5. Konkrétní ukázky obchodníků, kteří našli svou práci snů. Kde ji našli a proč?
  6. Jak proměnit vaši nefunkční inzerci v nekonečný zdroj nových kandidátů.
  7. ŽIVÁ UKÁZKA DATABÁZE REGISTROVANÝCH OBCHODNÍKŮ OTEVŘENÝCH VAŠÍ PŘÍLEŽITOSTI.

Termíny online workshopu:

Středa 16.listopadu 2016 v 16 hodin – PŘIHLÁSIT

Neděle 20. listopadu 2016 ve 20 hodin – PŘIHLÁSIT

button-jak-by-vas-tym-vypadal

Model náboru obchodníka roku 1990

Zadavatel vydá inzerát na portál práce, do týdne mu přijde 20 životopisů, 14 dní se čeká na posouzení životopisů. I po 14 dnech obchodník hoří touhou na pohovor přijít. 15 uchazečů přijde na pohovor a pere se o místo. Vybere se 5 top kandidátů a obchodní tým je na světě. No jo, jenže ono už to takhle nefunguje. Jak je to možné? Obchodník a celkově trh, na kterém dnes obchodníci prodávají, se radikálně změnil. Podívejte se na několik důležitých bodů:

Kdo je obchodník nové generace?

  • Je ve věku 20–35 let, generace „Z” a „Y”
  • Je sebevědomý a cílevědomý.
  • Má velké ambice.
  • Vzhlíží k autoritám.
  • Je součástí nějakého spolku nebo komunity.
  • Je si vědom, že má na výběr z mnoha příležitostí.
  • Ví, že prodej a akvizice zákazníka se změnili a nebude běhat s deskami po ulici.
  • Hledá inspiraci a vzdělání, má chuť růst a rozvíjet se.
  • 3 hodiny denně žije na sociálních sítích!
  • Zajímá se o příležitosti, práci si nehledá.

Co očekává obchodník nové generace?

  • Že bude součástí rozvoje firmy, bude se podílet na business developmentu.
  • Setkání s výraznými osobnostmi a leadery, ke kterým může vzhlížet.
  • Moderní sales proces.
  • Využití online nástrojů k akvizici a komunikaci s klientem.
  • Podporu marketingu.
  • Svobodný přístup.
  • Odpovídající provizní systém.
  • Řízení formou koučingu.
  • Ztotožnění se s vizí, hodnotami a kulturou společnosti.
  • Vyšší smysl jeho práce.

Model náboru obchodníka roku 2016

Když se podíváte na body výše a porovnáte je s tím, co dnes ochodníkovi nabízíte a jak mu to sdělujete, myslíte si, že ho zaujmete nabídkou práce? Poskytněte mu příběh, leadera, hodnoty, vize a zapomeňte na motivaci penězi a skvělými bonusy.

 

Jak náborovat obchodníka dnešní doby?

 

button-jak-by-vas-tym-vypadal