13. Listopad 2016
„Obchodníci nejsou! Vymřeli!“ To jsme slyšeli v poslední době od několika manažerů a HR specialistů. Připravili jsme pro vás online workshop zdarma, kde vám ukážeme, že obchodníci jsou a chtějí u vás pracovat. Otázka zní: „Umíte jim to správně říci? Co jim vlastně nabízíte?“
A co když je to jinak?
Obchodnici zmizeli z trhu práce, náborovat je čím dál tím obtížnější, na nabídky nikdo nereaguje. A co když je to jinak?
Obchodníci jsou, jsou čím dál tím kvalitnější, dokonce i ambicióznější než kdykoliv předtím, ale má to jeden háček. Jaký? Přihlašte se na online workshop a váš tým poroste.
Co se na workshopu dozvíte:
- Kdo je obchodník dnešní generace a co očekává?
- Porovnání původních a aktuálních modelů při náboru obchodníků a proč ten původní inzertní již nefunguje.
- Jak náborovat obchodníky na největším sales portále sdružujícím více jak 4 000 registrovaných obchodníků.
- Konkrétní ukázky a informace od firem, které úspěšně využívají největší obchodnické komunity v ČR ke kontinuálnímu náboru obchodníků. Jak to dělají?
- Konkrétní ukázky obchodníků, kteří našli svou práci snů. Kde ji našli a proč?
- Jak proměnit vaši nefunkční inzerci v nekonečný zdroj nových kandidátů.
- ŽIVÁ UKÁZKA DATABÁZE REGISTROVANÝCH OBCHODNÍKŮ OTEVŘENÝCH VAŠÍ PŘÍLEŽITOSTI.
Termíny online workshopu:
Středa 16.listopadu 2016 v 16 hodin – PŘIHLÁSIT
Neděle 20. listopadu 2016 ve 20 hodin – PŘIHLÁSIT
Model náboru obchodníka roku 1990
Zadavatel vydá inzerát na portál práce, do týdne mu přijde 20 životopisů, 14 dní se čeká na posouzení životopisů. I po 14 dnech obchodník hoří touhou na pohovor přijít. 15 uchazečů přijde na pohovor a pere se o místo. Vybere se 5 top kandidátů a obchodní tým je na světě. No jo, jenže ono už to takhle nefunguje. Jak je to možné? Obchodník a celkově trh, na kterém dnes obchodníci prodávají, se radikálně změnil. Podívejte se na několik důležitých bodů:
Kdo je obchodník nové generace?
- Je ve věku 20–35 let, generace „Z” a „Y”
- Je sebevědomý a cílevědomý.
- Má velké ambice.
- Vzhlíží k autoritám.
- Je součástí nějakého spolku nebo komunity.
- Je si vědom, že má na výběr z mnoha příležitostí.
- Ví, že prodej a akvizice zákazníka se změnili a nebude běhat s deskami po ulici.
- Hledá inspiraci a vzdělání, má chuť růst a rozvíjet se.
- 3 hodiny denně žije na sociálních sítích!
- Zajímá se o příležitosti, práci si nehledá.
Co očekává obchodník nové generace?
- Že bude součástí rozvoje firmy, bude se podílet na business developmentu.
- Setkání s výraznými osobnostmi a leadery, ke kterým může vzhlížet.
- Moderní sales proces.
- Využití online nástrojů k akvizici a komunikaci s klientem.
- Podporu marketingu.
- Svobodný přístup.
- Odpovídající provizní systém.
- Řízení formou koučingu.
- Ztotožnění se s vizí, hodnotami a kulturou společnosti.
- Vyšší smysl jeho práce.
Model náboru obchodníka roku 2016
Když se podíváte na body výše a porovnáte je s tím, co dnes ochodníkovi nabízíte a jak mu to sdělujete, myslíte si, že ho zaujmete nabídkou práce? Poskytněte mu příběh, leadera, hodnoty, vize a zapomeňte na motivaci penězi a skvělými bonusy.
Jak náborovat obchodníka dnešní doby?