„Obchodně jsou u nás nejlepší manželské páry. Stejně to mám i já se ženou.“

30. Březen 2014

Alexandr je občanem Ukrajiny, žijící v  České republice. V roce 1994 se rozhodl s manželkou Olgou přestěhovat a pracovat v Praze. Začátky byly těžké, pracoval jako uklízeč vagónů na vlakovém nádraží, později odešel na důl Nosek, kde pracoval jako horník. Až v roce 2001 potkal zástupce firmy Rainbow, který jej přemluvil ke spolupráci.

hledáme obchodníka

image

  • Bilun Alexandr, 46 let
  • Obchodní zástupce společnosti R. spol. s.r.o. (Rainbow)

Co Vás na produktu, který prodáváte tak zaujalo?

Rainbow je dokonalý univerzální přístroj na uklízení a pomáhá celé rodině  k prevenci jejich zdraví. V každé rodině je někdo nemocný, alergie, astma atd. a čistota je přeci půl zdraví.

Jak probíhaly Vaše obchodní začátky s Rainbow?

Každý začátek je  těžký. Ale tehdy jsem věřil, že to zvládnu. Bez víry v úspěch nejde nic. Absolvoval jsem základní školení a pak mne čekaly první prezentace. S  Rainbow jsem prvně vyrazil ke známým a kamarádům. Věděli, že již mám Rainbow doma a tak ho chtěli také vidět a ukázat, co tento přístroj vlastně umí. Po předvedení byli nadšení a Rainbow si většinou pořídili. A tak jsme začali prodávat a zůstali jsme u Rainbow do dnes.

Vyzkoušejte leady

rainbow

Jak dlouho trvalo, než jste si pod sebou začal tvořit svoji síť prodejců?

Vlastně to přišlo ruku v ruce s touhou po větších výdělcích. U nás funguje jednoduchý systém. Stačí nabídnout spolupráci, vyškolit  a starat se o nové uchazeče, pak už jen prodávat a prodávat.

Chtěl jste se na to někdy vykašlat?

Ano,chtěl ale pořád jsem věřil…  Víra je pro mne elixír! Pokud člověk věří sám sobě, nemůže připustit žádnou negativní myšlenku. Když věříte, že prodáváte výrobek, který je nejlepší a nejspolehlivější na trhu, tak dál pracujete jak nejlépe umíte.

Obchodně se zaměřujete spíše na dámy v domácnostech?

Většinou to tak nefunguje, zaměřujeme se na celou rodinu. Oba musí rozhodnout jak o koupi, tak o financích.

Vás k úspěchu tedy vedla víra. Co to vlastně víra je a jak jí dosáhnout?

Každý si představuje víru v Boha. To je ale naprosto něco jiného. V tomto případě jde o to, věřit si a toužit něco dokázat a být úspěšný.

Co pro Vás tedy byla motivace?

Když jsem přijel v roce 1994 do Čech, nikoho jsem tady neznal, neměl jsem práci ani peníze. Věřil jsem ale, že najdu práci a tím se změní můj život. Peníze jsou dostatečná motivace. I u vás platí, bez práce nejsou koláče a tak pracuji a prodávám.

Po jak dlouhé době se u Vás dostavil úspěch?

Začátky nebyly jednoduché, musel jsem se naučit pracovat s kontakty, telefonovat a jezdit po celé republice. A to není jednoduché, jako cizinec to máte těžké. Potom jsem teprve začal prodávat. Až jsem se vše naučil.

Co Vás na obchodu nejvíc baví?

Spokojený zákazník. To je moje odměna. A samozřejmě peníze.

Za co nejvíc utrácíte?

Já moc neutrácím. Když ale peníze vydělám, tak je investuji jen do kvalitních a účelových věcí.

Máte čich na kvalitní obchodníky?

Většinou ano, ale není to pravidlo. V lidech se snadno spletete, nemá cenu je přeceňovat ani podceňovat. To se nevyplácí. Po čase se ukáže, co v člověku je.

Jsou u vás úspěšnější obchodníci muži než ženy?

Nejlepší jsou u nás manželské páry. Stejně tak to mám i já se ženou. Při práci se vzájemně doplňujeme, po prezentaci si vytkneme chyby nebo to, co se nám líbilo či nelíbilo. Máme tak stále o čem hovořit.

Byl ve Vašem životě někdo, kdo Vás ovlivnil?

Ovlivňují mne spíše knihy, než lidi. Nejvíce mne zaujala kniha Myšlením k bohatství od Napoleona Hilla. To je knížka, kde je návod na život.  Jsem přesvědčen o tom, že tam je vše, co člověk potřebuje. Čtu ji pořád dokola a přečetl jsem všechny knihy od tohoto autora. Je to pro mne základ a životní moudrost.

Kde se vidíte za pár let?

Chceme dosáhnout toho nejvyššího, co u nás ve firmě lze. 

Takže Rainbow – láska na celý život?:)

Pro mě ano.

A rada pro obchodníky na závěr?

Držte se těchto dvou pravidel:

1)     Světem nevládnou peníze, ale emoce.

2)     Lidé nekupují jen tehdy, mají-li málo informací. Pak jednoduše nemají ke koupi důvod!

© 2024 imper.cz