01. Září 2017
Srpen jako okurková sezóna? V českém businessu ani náhodou. Prodej Slevomatu, nová kampaň T-Mobile, Etnetera posiluje obchodní tým a Sales ráno s Davidem a Davidem z Business Animals. Není toho rozhodně málo. Pojďme si tyto události přiblížit.
V článku se dozvíte:
- Český internet žije prodejem Slevomatu. Nahlédli jsme tomu pod pokličku.
- T-Mobile zavádí novou kampaň. Moderní pojetí Door to door prodeje je na světě.
- Etnetera, firma zabývající se se zakázkovým vývojem webových a mobilních aplikací, mění personální obsazení.
- Sales ráno s našimi Davidy. Na co se můžete těšit?
1. Český internet žije prodejem Slevomatu
Akvizice roku, tak bychom mohli nazvat 10měsíční proces, který skončil prodejem velmi úspěšného portálu Slevomat. Jedná se o zhruba třetí největší transakci v českém e-commerce. Pavel Vopařil, který za touto akvizicí stojí, prozradil, že částka převyšuje 1,5 miliardy korun. Novým majitelem portálů Slevomat a Skrz se stala britská skupina Secret Escapes. Tato společnost odkoupila také slovenskou verzi Zlavomat.sk a získává tak 100% podíl.
- Slevomat.cz založil v roce 2010 Tomáš Čupr a investičním partnerem se záhy stala společnost Miton.
- V roce 2011 se připojila skupina Enern a IN-Bridge.
- Secret Escapes vlastní také polský Travelist, o jehož obchodní expanzi jsme psali v rozhovoru s Karolinou Dabrowskou.
„Slevomat je díky týmu Marie Chytilové skvěle vedená a finančně zdravá firma se silným tržním postavením, takže o něj byl dlouhodobě velký zájem. Stejně tak nový vlastník ocenil i výborné vedení Zľavomatu a Skrz. Počítá s ním i v budoucnu. Máme radost, že se nám podařilo jako partnera získat právě globálního hráče Secret Escapes, což je myslím i pro týmy ve všech firmách velká příležitost,“ říká Tomáš Matějček, zakládající partner investiční skupiny Miton.
A jaké změny můžeme očekávat?
„Pro nás se nic nemění. Prioritou do konce roku jsou Vánoce, které chceme mít zas o něco lepší než ty předešlé,“ prozradil nám PR Manager Tomáš Holý. Větší detaily ohledně strategie budeme v BusinessAnimals.cz vědět ke konci roku.
2. T-Mobile Osobně aneb moderní pojetí D2D prodeje
- T- Mobile působí na trhu již 20 let.
- S šesti miliony zákazníků je jedničkou mezi českými operátory.
- Letos ovšem přichází s novinkou, kterou je moderní pojetí Door to Door prodeje. Služba se jmenuje T-Mobile Osobně.
O co se jedná?
Zákazník bude nejprve kontaktován s tím, že může využít osobní návštěvu zaměstnance T-Mobile. Tato služba je transparentní a bezpečná. Využijí ji především lidé žijící v odlehlých místech, kteří to mají daleko na nejbližší pobočku T-Mobile.
„Chápeme, že řada zákazníků to má do prodejny T-Mobile daleko. Proto přicházíme se službou, jež mimo jiné umožní lidem objednat si návštěvu konzultanta k sobě domů v čase, který jim vyhovuje,“ říká Milan Morávek, ředitel retail a D2D prodeje T-Mobile a dodává: „Ze zkušeností s obdobnými službami Deutsche Telekomu v různých zemích vyplývá, že zákazníci oceňují, když operátor přichází s konzultací a nabídkou až za nimi a šetří jim čas.“ Přečtěte si také tento článek.
3. Etnetera posiluje obchodní tým
Etnetera a.s., přední český hráč na poli zakázkového vývoje webových a mobilních aplikací, posiluje svůj obchodní tým.
- Na pozici Head of International Growth nastupuje Roman Horáček, který bude zodpovědný za obchodní činnosti Etnetery na zahraničních trzích.
- Na pozici Account & Business Consultant, Petr Hingar, který bude rozvíjet obchodní činnost ve finančním sektoru a činnosti s pojišťovnou Allianz.
- Na pozici Account Manager Gabriela Benedová, která bude zodpovědná za klienty E.ON, Active 24 nebo Sberbank.
4. Nastartoval nový pořad Sales ráno s Davidem a Davidem live. Každé ráno v 9.00
Možná jste už zaregistrovali naši srpnovou novinku v Business Animals, kterou je nový online pořad Sales ráno s Davidem a Davidem. Každý všední den od 9 hodin můžete sledovat živě rozhovor Davida Koláře a Davida Janečka. A pozor, nejde pouze o suché povídání z obchodního světa.
A na co se můžete těšit?
Tipy, rady a zajímavosti z moderního obchodu. Proč si domluvit okamžitý termín druhé schůzky, jak se vyhnout námitce a mnoho dalších zajímavých témat. Obchod není jen vážný a nudný, občas to může být zajímavé a vtipně pojaté. Přesvědčte se!