Ne, nemusí vždycky znamenat NE, říká obchodník z Ascari

11. Březen 2018

Společnost Ascari, stejně jako závodník Formule 1, po kterém byla pojmenovaná, sviští českou personální dráhou s jasnou vizí a strategií. Tvrdí, že úspěch u klientů vychází nejen z toho, jak dokážou události řešit, ale hlavně, že je umí předvídat. Jiří Šrámek, obchodní ředitel Ascari, se kterým jsme strávili den, nám ale prozradil ještě více.

„Klienty Ascari jsou zejména korporace a specializujeme se hlavně na automotive průmysl a elektrotechnické závody,“ vypráví Jirka a dodává, že se vždy těší na osobní setkání, protože rád jedná s lidmi.

Domluvte si konzultaci

„Jaký si to uděláš, takový to máš,“ popisuje svoji práci s lehkým úsměvem na tváři Jirka, kterému jsme nakukovali přes rameno. Zároveň  však dodává, že každý den je úplně jiný. Po sedmi letech podnikání ve financích oceňuje, že se vize a cíle firmy zaměřují na kvalitu a ne množství. Je to hlavně proto, že Ascari se nevěnuje pouze umísťování  agenturních zaměstnanců. „Já rád říkám, že nabízíme službu, protože zajišťujeme i další aktivity s tím spojené, včetně administrativní podpory.“

Ve videu dále uvidíte:

  • Jirka hodně cestuje a k tomu patří i práce v hotelových lobby a kavárnách, kde nám prozradí, s kým nejčastěji jedná.
  • Obchodní schůzky má rád a dokonce si je užívá. A vy se dozvíte proč.
  • Ještě nedávno si Jirka plachtil na vlnách financí, ale vypadá to, že personalistika ho chytla za srdce. Co ho přesvědčilo dát své kariéře jiný směr?
  • Jaká byla nejcennější business rada, kterou v životě dostal a řídí se jí?

 

„Jsem typ člověka, který se nenechává moc strhávat k tomu inspirovat se druhými. Rád se rozvíjím podle sebe.“

Video: Miroslava Flam

© 2024 imper.cz