13. Březen 2017
Pokud podnikáte na sebe v multilevelové společnosti, jistě jste již pár náborových schůzek absolvovali, pár lidí vychovali a pár jich zase ztratili. „MLM je hyper-realita, kde nic nefunguje tak jako jinde na světě,“ říká nadneseně Šimon Srp na Animals Leaders webináři, který měl u vás takový úspěch, že se protáhl na 2,5 hodiny!
Na webináři s Animals Leaderem Šimonem Srpem se dozvíte:
Kdo náboruje do MLM a jak? Dva základní archetypy prodeje osobnosti:
- náborování na vlastní příběh/osobnost
- náborování na produkt/firmu/marketing
„Nábor není prezentace ani seznámení, ale prodej obchodní příležitosti“
Dvě základní složky důvěry potenciálního spolupracovníka. Lidé chodí do obchodu za někým:
- kdo je nezve jen proto, aby na nich vydělal
- na koho se mohou lidsky spolehnout
- kdo s nimi sdílí hodnoty a nebude je nutit je porušovat
- kdo je soudný a důvěryhodný
- o kom cítí, že je nezradí
- s kým budou rádi trávit čas
„Nespěchejte. Ukvapená registrace končí mrtvou duší ve vaší síti“
Základní specifika MLM schůzky v porovnání s klasickou obchodní schůzkou:
- V klasickém salesu obě strany zhruba ví, co se bude řešit.
- Na MLM náborové schůzce to ví strana jedna. Proto je potřeba nebýt slepým střelcem a zjistit, co by protistranu mohlo zajímat předtím, než vůbec začnu něco nabízet.
Co konkrétně mně má přinést oslovení nového člověka a jak si kvalitním pozváním zjednoduším práci na schůzce naživo o 80 %?
Úspěšnou strategii vedení MLM schůzku a mnoho dalšího.
Dostalo se i na vaše dotazy a diskuse šly do hloubky. Napište nám do komentářů, co vás zajímá příště.