„Nábor není prezentace ani seznámení, ale prodej obchodní příležitosti,“ ukazuje Šimon Srp [FULL ZÁZNAM WEBINÁŘE]

13. Březen 2017

Pokud podnikáte na sebe v multilevelové společnosti, jistě jste již pár náborových schůzek absolvovali, pár lidí vychovali a pár jich zase ztratili. „MLM je hyper-realita, kde nic nefunguje tak jako jinde na světě,“ říká nadneseně Šimon Srp na Animals Leaders webináři, který měl u vás takový úspěch, že se protáhl na 2,5 hodiny!

printscreen webinar

Na webináři s Animals Leaderem Šimonem Srpem se dozvíte:

Kdo náboruje do MLM a jak? Dva základní archetypy prodeje osobnosti:

Vyzkoušejte leady
  • náborování na vlastní příběh/osobnost
  • náborování na produkt/firmu/marketing

buttton webinar zdarma

„Nábor není prezentace ani seznámení, ale prodej obchodní příležitosti“

Dvě základní složky důvěry potenciálního spolupracovníka. Lidé chodí do obchodu za někým:

  • kdo je nezve jen proto, aby na nich vydělal
  • na koho se mohou lidsky spolehnout
  • kdo s nimi sdílí hodnoty a nebude je nutit je porušovat
  • kdo je soudný a důvěryhodný
  • o kom cítí, že je nezradí
  • s kým budou rádi trávit čas

„Nespěchejte. Ukvapená registrace končí mrtvou duší ve vaší síti“

Základní specifika MLM schůzky v porovnání s klasickou obchodní schůzkou:

  • V klasickém salesu obě strany zhruba ví, co se bude řešit.
  • Na MLM náborové schůzce to ví strana jedna. Proto je potřeba nebýt slepým střelcem a zjistit, co by protistranu mohlo zajímat předtím, než vůbec začnu něco nabízet.

Co konkrétně mně má přinést oslovení nového člověka a jak si kvalitním pozváním zjednoduším práci na schůzce naživo o 80 %? 

Úspěšnou strategii vedení MLM schůzku a mnoho dalšího.

Vyzkoušejte leady

Dostalo se i na vaše dotazy a diskuse šly do hloubky. Napište nám do komentářů, co vás zajímá příště.

© 2024 imper.cz