09. Září 2018
Do Xeroxu jsme se vrátili už počtvrté. Nejen, že obchod tam funguje trochu jinak, jde jim totiž primárně o budování dlouhodobých vztahů, protože mašiny, které prodávají dlouho vydrží, ale také nás zaujala i firemní kultura. Ráno jsme začali na střešní terase v legínách. Probíhala totiž jóga.
Po ranní kávě jsme vyzpovídali obchodnici Jitku Řehákovou, která nám nadšeně povyprávěla o svém zákazníkovi. Díky využití stroje, který spolu vybrali, zákazník ušetřil tolik času, že se mohl začít výrazně více věnovat svému koníčku.
Co dále uvidíte ve videu?
- Lukáš Kabelka nám prozradil z čeho se skládá jeho pracovní den a co ho na práci account managera opravdu baví.
- Petra Šebo zase vysvětlila, jak je spolupráce mezi odděleními důležitá a co jí umožňuje a hlavně, jaké zásadní benefity to má pro klienta
- „Firemní kultura je dlouhodobě spojená s vizí být respektovanou a inspirativní společností,“ říká CEO Xeroxu Veronika Brázdilová, která odkrývá 4 klíčové pilíře. Podle nich funguje jak ona, tak zaměstnanci Xeroxu, kterým fima nabízí i zajímavé benefity.