30. Duben 2017
Marie Chytilová je šéfkou největšího slevového portálu v Česku s ročním obratem 1,6 miliardy korun a 160 zaměstnanci. Ve Slevomatu je 5 let a přišla do něj jako vedoucí prodejny ZARA. Jako saleswoman ji ale původně nechtěli. Na pohovoru prý moc tlačila na pilu. Nabídli jí však pozici „schvalovače slev“, a tak se brzy stala manažerkou pro Prahu, poté šéfkou módní sekce a 2 roky od onoho pohovoru už seděla na ředitelské židli. Za 4 roky sundala Slevomatu nálepku „slevový server“, vytvořila mu renomé solidního partnera a chce jít cestou inspirativního portálu. Jaké kroky na této cestě podniká?
Ve videu se dozvíte:
- Jak se z „obyčejného“ manažera adaptovala na pozici ředitelky firmy? Spadla do toho „po hlavě“, nebo se nějak připravovala?
- Co je pro ni při vedení společnosti nejdůležitější? Odpověď vás rozhodně překvapí a některé i probudí.
- Jaké KPI ukazatele má smysl sledovat v jednotlivých časových obdobích? A proč by měla mít každá firma nastavený minimálně roční cíl?
- Proč je otevřenost vůči zákazníkům a partnerům pro prosperující firmu tak potřebná?
- Chodí „kovářova kobyla bosa“? I Marie využívá nabídek partnerů. Dozvíte se, jak často a z jakého důvodu.