Magazín

10 důvodů, proč pracovat jako OSVČ

Z práce mimo pracovní poměr má stále mnoho obchodníků strach. Důvodem je především pocit jistoty, který v mnoha lidech post zaměstnance vyvolává, přestože i zaměstnání je velký risk. Pro obchodnické pozice je většinou požadována...more

Pavlína Zychová z travel startupu roku MyStay.com radí, kdy (ne)jít do business inkubátoru [VIDEO]

Pavlína Zychová, 30 let, CoFounder & CCO MyStay. Pavlína vystudovala práva a žila v Turecku, Itálii, Anglii, Malajsii a Nizozemí. Před třemi lety spoluzaložila MyStay, aplikaci, která propojuje umožňuje hotelům navázat přímý vztah se...more

„Pro levné zboží z Číny a mikro půjčky marketing neděláme,” říkají kreativci Deml a Barta

Kreativní a zároveň efektivní! Takové je heslo bratranců, kteří spolu vedou digitální agenturu INFINITY VISION. Začali na škole s online hrami pro německý trh v době, kdy byl online marketing nudný a internet patřil „ajťákům". Kluci na...more

Pro koho bych obchodoval, nemít super flek v BusinessAnimals.cz [Tipy Davida Janečka]

Obchodník má mít přehled, co se na trhu děje, a to i na trhu pracovním. I když jste ve své roli spokojení, je dobré dívat se a zjišťovat, co se děje jinde, jakou mají firemní kulturu, možnosti, a případně se inspirovat. Zeptali jsme se...more

Videorozhovor s Michalem Kolářem: Je Facebook silný HR zdroj nových kandidátů?

Každá firma má dnes facebookovou stránku, bohužel s ní ale častokrát nepracuje. A pokud ano, tak má přístup možná marketing, nikoli personalista. Přitom může být skvělým náborovým kanálem. Jaké argumenty potřebujete pro svého šéfa,...more

Podnikatel a společník několika firem David Snášel: „Chodím z práce, až ji mám hotovou“

Už by nemusel pracovat, materiální věci ho však dopředu neženou – to práce samotná ho baví. Mé první setkání s Davidem Snášelem proběhlo na podzim roku 2015, krátce nato jsme udělali rozhovor s podtitulem „Nikdy se nevzdávám. Dokud...more

Internetoví milionáři a jejich tajné zbraně podle Davida Koláře

Jak je možné, že někteří jsou na internetu úspěšní a jiní ne? Všichni máme k dispozici stejné nástroje, stejné možnosti a přesto zde platí, že pouze 2 % obchodníků a podnikatelů, kteří využívají internet k akvizici klientů, je...more

Miroslav Kutlák: „Klient to na první schůzce ještě neví, ale už je váš.“ Hotelům pomáhá maximalizovat prodeje

Sofwarů pro hotely je na trhu jako hub po dešti. Jenomže když jako hoteliér potřebujete dobře nastavit cenu nebo maximalizovat zisk, potřebujete víc než telefonní číslo na zákaznickou podporu, kde se vám pokaždé věnuje někdo jiný. To ví...more

Robert Škaloud, TECH-LIT: Jak jsme z rodinné firmy vybudovali revoluční úspěch?

Psal se rok 2007, když Přemysl Škaloud, společně se svým synem Robertem, rozšířil německý prosperující koncept do České republiky pod názvem TECH-LIT. Přinesli tak na český trh revoluční produkty, nový systém prodeje a především...more

© 2024 imper.cz