27. Červen 2017
Každá firma má dnes facebookovou stránku, bohužel s ní ale častokrát nepracuje. A pokud ano, tak má přístup možná marketing, nikoli personalista. Přitom může být skvělým náborovým kanálem. Jaké argumenty potřebujete pro svého šéfa, aby byl komunikaci značky zaměstnavatele na Facebooku otevřenější? Odpovídá Michal Kolář, který své know-how nasbíral během let jako jeden z lídrů projektů Smart E-mailing a Smart Projekt CZ s.r.o.
Ve videu se dozvíte:
- Klasickým inzerátům odzvonilo, ale je to dobrá zpráva! Máte volné ruce být kreativní a navíc zasáhnout potenciální uchazeče na místech, kde se přirozeně zdržují.
- Inzerát je nahrazen reklamou na Facebooku a potažmo Instagramu (záleží, jakou cílovku chcete zasáhnout).
- Proč vytvořit Facebookovou stránku, kde sdílíte firemní kulturu a to, čím firma žije? Co tím říkáte potenciálním kandidátům?
- Jak může takový obsah vypadat?
Business Animals News
Nejčtenější články

1ú>
Tradiční pasti při obsazování B2B sales pozic pro prodej softwarových produktů

2ú>
„Možná budou v budoucnu dobří obchodníci dostávat helikoptéru, kterou poletí za klientem. Takového obchodníka si každý dobře zapamatuje".

3ú>
5 tipů jak využít pátek, aby vaše pondělí bylo efektivnější