Co si budeme povídat, s prací obchodníka se pojí celá řada doměnek, stereotypů a negativních konotací. Rozhodli jsme se proto každý týden zaměřit na jednu oblast obchodní profese, poptat se pár povolaných a otevřít i s vámi diskusi o tom, jaká jsou úskalí dané práce a jak je případně překonat. Začínáme realitami.

Dveře se vám otvírají před nosem (co by za to door to door prodejci dali!), všude jste jako doma a navíc u toho můžete laškovně chrastit klíčema! Našli jsme hned 11 pádných důvodů, proč se vyplatí dělat v oboru realit:

[velikost_textu]

Vánoce jsou za rohem a obchodně nejsilnější období v plném proudu. Chcete své prosincové prodeje vyhnat do maxima? Tak se ode dneška zaměřujte na oslovování a práci s těmi zákazníky, kteří chtějí uzavřít obchod ještě v roce 2014.

Zní to dobře, ale nekoupím… Děkuji. Tuhle větu slýchá každý prodejce. Máte ji rádi? Možná byste měli začít! Otvírá totiž dveře ke zpětné vazbě jedné z nejcennějších věcí, které můžete z lidí dostat. Krom toho mnohdy vůbec neznamená, že daný člověk váš produkt/službu nechce. A právě upřímná žádost o feedback často vede k finálnímu ano.

Paradoxně platí, že pokud se žena dostane na vysoký pracovní post, je tato skutečnost považována za něco neobvyklého, až podivínského, a v českém prostředí atypického. Ve společnosti ještě stále často převažuje názor, že ženám chybí chuť a touha po prvenství, tah na branku a jak se říká mít ty správné koule kočírovat tým.

Uvažujete o změně? Pak zapomeňte na letní odpočinek a prázdniny a pusťte se do hledání nového zaměstnání okamžitě. Přelom července a srpna je totiž ideální dobou, kdy si práci začít shánět.

© 2020 Business Animals s.r.o.