Obchod Archivy | Business Animals

Denně zavítá na váš web celá řada potenciálních klientů. Jen 4 % se vám ale nakonec ozvou, nebo na sebe zanechají kontakt. Přitom právě zbylých 96 % může přinést cenné obchodní příležitosti, o které rozhodně nechcete přijít. V současnosti už naštěstí existuje způsob, jak tyto kontakty získat.

Aplikace Pipedrive představuje CRM software, který byl vyvinut speciálně pro malé a střední podniky. Zakládá si na kvalitním vizuálním provedení a všechny důležité informace o zákazníkovi si můžete prohlédnout na jedné stránce. Díky tomu si uděláte rychlý přehled o průběhu obchodu a o tom, co je potřeba právě udělat. Aplikaci můžete používat na mobilu, notebooku nebo PC. Mobilní verze vám každé ráno zobrazí rychlý plán dne. Vždy tak víte, za jakým jdete cílem.

Úspěch a ten dlouhodobý především je o názorech, pravidlech, návycích, vzorcích chování a myšlení, které jsme si vybudovali nebo přijali od okolí. Součtem všeho je pak náš MINDSET, nastavení hlavy. Profesionální MINDSET vzniká ale i tím, co si do hlavy nepustíme. PROFIMINDSET se musí budovat, trénovat ale i ochraňovat před myšlenkami, názory a vzorci chování “většiny”, protože většina lidí prostě profesionálové nejsou.

Tomáš Baťa přinesl do podnikání, organizace a time managementu svěží vzduch, když začal na přelomu 18. a 19. století podnikat. I dnes, 87 let po jeho smrti, mu často bývá přiznán titul nejvýznamnějšího českého podnikatele nebo českého krále obuvi. A není to jen proto, že v rámci obchodní manipulace vymyslel tzv. Baťovy ceny zakončené devítkou. Jeho inovace spočívaly také v novém systému organizace a managementu, za který byl obdivován i kritizován. Co tedy Baťovy strategie odlišovalo od konkurence? Máme se od něj co učit i dnes? A jak se vůbec dostal na vrchol?

Pokud máte, stejně jako mnoho jiných lidí pocit, že osobní marketing je vychloubání se, a že to tím pádem není nic pro vás, zbytečně se vzdáváte příležitostí. Ve skutečnosti už osobní marketing a sebeprezentaci už dávno využíváte, akorát si to možná neuvědomujete.

Jaké máte charisma, jak mluvíte, jak vypadáte, jak je napsán váš životopis, řeč těla – to všechno je sebeprezentace a osobní marketing. Konec konců… když neřeknete svým potencionálním zaměstnavatelům o svých kvalitách vy, tak kdo? Oni po důvodech, proč vás přijmout, pátrat nebudou. Pojďte se podívat na pár tipů, které vám s tím pomohou!

Co myslíte, může být introvert úspěšným obchodníkem? A ještě předtím, než odpovíte, vám rovnou položíme další otázku. Co mají společného Mark Zuckerberg, Bill Gates a Elon Musk? Kromě toho, že jsou to charismatičtí vizionáři a všichni vydělali miliardy dolarů, je spojuje ještě jedna věc. Všichni se považují za introverty. Bill Gates dokonce řekl:
„Pokud jste dost chytří a dokážete využít introverzi ve vlastní prospěch, řekněme schopnost na pár dní odjet a přemýšlet nad důležitým problémem, přečíst všechno, co můžete, dostat se až k samé podstatě problému, potom s něčím přijdete. A až se to stane, naučte se, jak to dělají extroverti, nějaké si najměte a zkombinujte své dovednosti s jejich.“
Jak vidíte, odpověď zní ano. V tomhle článku si řekneme proč, a jak využít vlastního potenciálu, když nejste zrovna lev salónů.

© 2021 Business Animals s.r.o.