20. Únor 2017
Minule jsme se bavili o future of sales a předpokladu, že milion B2B obchodníků přijde do roku 2020 o práci. Face to face schůzky ze salesu nikdy úplně nevymizí (a bez nich by nás ani obchod nebavil), způsob akvizice se však drasticky mění. Víte, jak ve světě ohromné on-line konkurence klienta zaujmete? Jak hodnotu vašeho know-how prodáte? O tom dnes s Davidem Kolářem na Animals Leaders.
Ve videu se dozvíte:
- Co to je LEAD magnet? „Tak, jako lákali američtí Amway obchodníci v 90. letech na vzorek zdarma, můžete v digitální době vytvořit v potenciálním klientovi pocit reciprocity tím, že mu zdarma nabídnete obsah,“ říká David Kolář, „a to obsah formou informací zdarma. Skrz toto know-how objeví klient novou informaci, nástroj nebo životní zlepšení, které získá s použitím vašeho produktu.“
- Jste obchodník, nejste charita. Spousta obchodníků nechce rozdávat hodnotu jen tak na potkání zdarma – na webináři si ukážeme, jak si nastavit mindset na moderní obchod. „Nedáváte know-how zdarma, váš zákazník za něj zaplatí – v čase,“ říká David.
- Jaké jsou 3 základní pilíře úspěšného LEAD magnetu?
- Silný název
- Skutečná hodnota
- Touha objevit a dále pokračovat
- 9 nejúčinnějších sdělení LEAD magnetu
- Na co se zeptat sám sebe, než začnete jakýkoli obsah tvořit
- A hlavně nástroje na tvorbu takového obsahu, zejména video, infografiku, wordbook, podcast a jiné!