Konference Call Smartly představila nové trendy v telefonování pro rok 2017

5. 1. 2017 +

Aktuálně

Až jedna třetina lidí je údajně orientovaná vizuálně. To znamená, že i sebelepší řečník jim po telefonu nic neprodá, dokud si daný produkt či službu neprohlédnou. Na to narážel při své práci i Miroslav Princ ze společnosti Call Smartly, který se svými kolegy a přáteli uspořádal začátkem ledna konferenci s názvem TELEFONUJTE CHYTŘE. A jak to probíhalo?

3i6a8348

button registrace obchodnika transparent

Děláme něco pro to, aby o nás lidé neslyšeli poprvé teprve při studeném hovoru

„V dnešní době je potřeba dodat obchodnímu telefonátu něco, co mu chybí,“ říká Miroslav Princ. Velký zastánce studených hovorů tedy uznává, že v mnohých případech je zapotřebí, aby se člověk o společnosti, produktu či službě dozvěděl ještě o něco dřív. A k tomu perfektně slouží video, coby nosič obrazu a obsahu.

3i6a8743Proč využívat video?

  • Spousta lidí je orientována spíše vizuálně.
  • Raději se o něčem novém dočtou nebo si to prohlédnou, než aby vás chtěli poslouchat.
  • Pokud nás chtějí poznat, je to pro ně pohodlnější přes mail „na dálku“ než přes telefon.
  • V následném telefonátu se pak máte od čeho odrazit – od videa.

Mnoho cold calls končí domluvou o zaslání mailu. Pošlete mail, ale nikdy se nedozvíte, zda daný člověk přílohu přečetl, nebo vůbec otevřel. Nelze zjistit, jestli ho nabídka zaujala.

3i6a8799

Protože lidé obecně nemají čas, mail s přílišným textem pravděpodobně nepřečtou. Už začínáte chápat, proč je video ideální možností? Nahraďte proto PDF nebo PPT soubor videem, které během jedné až dvou minut řekne potenciálnímu zákazníkovi vše, co by o vás měl vědět.

Miroslav Princ při své práci využívá platformu VIDEOlio. Skrze ni pošle mailem odkaz na video a pak přehledně vidí, kdo si video prohlédl, kdo jej viděl celé a kdo jen část. V následném hovoru klientovi pak přesně ví, o čem s ním hovořit.

Zakladatel Institutu CHYTRÝ MAKLÉŘ Tomáš Kučera říká: „Když člověk souhlasí se zasláním e-mailu, je to skvělé. Pokud mu pošlu video a poté zavolám, je call naprosto přesný a cílený.“

Celodenní konference, na které vystoupila pětice řečníků ve složení Miroslav Princ (Call Smartly), Tomáš Kučera (Institut Chytrý Makléř), Martin Škába (Výživový specialista), Roman Smělý (Brave Show) a Marek Grufík (Akademie finančního vzdělávání), se zúčastnilo zhruba šedesát hostů. Konference se náramně povedla, a tak se jistě můžeme těšit na další ročník.

Foto: Archiv Miroslava Prince