01. Březen 2017
Sama sebe neoznačuje tolik za podnikatelku nebo CEO, jako ryba ve vodě se totiž cítí jako „milovnice salesu“. A skutečně většího lovera obchodnického řemesla pohledat! Právě vášeň pro sales ji po několika podnikatelských pokusech, z nichž největší mediální zájem získal její projekt Snídaně do postele, přiměla založit obchodní komunitu BusinessAnimals.cz. Po 3 letech má projekt porodní bolesti dávno za sebou a Jitka řídí rostoucí firmu z Bali. Ačkoliv začíná ranní cally se svým týmem v Praze větou „Já bych si tak ráda nazula podpatky a lítala po těch schůzkách s vámi!“, naučila se své skills přesunout na Skype a svými výsledky jde týmu příkladem. Co všechno prozradila v upřímném interview?
Jitka ve videu prozrazuje:
3 prvky, které by měl splňovat podnikatelský projekt, aby byl úspěšný:
- „Měl by být jednoduše pochopitelný pro každou generaci, od dítěte po babičku.“
- „Musí řešit palčivý problém, který vychází z vaší vlastní potřeby. Čím větší bolest společnosti vyřešíte, tím víc peněz si o řešení můžete říct.“
- „Vyberte si co nejužší cílovku a chytněte ji za srdce příběhem.“
„První rok podnikání se nebojte riskovat. Do částky půl milionu to ustojíte“
- Co by dnes udělala jinak v prvním roce podnikání?
- Jaké tipy má pro ženy, které rozjíždí podnikání bez stabilního domova, vztahu a příjmu?
- Jak se zachovala, když 2 dny před výplatou nebyla ne účtě ani koruna? Jak své lidi nakonec včas vyplatila?
„Svobodná firma paradoxně stojí na daleko pevnějších a přísnějších základech“
- Jaké denní úkony stíhá a proč musí jít lídr na dálku o to víc příkladem?
- Jak se přiměje, aby to, co týmu zadala, splnila jako první?
- Jaký největší deal uzavřela po Skypu? „90 000 Kč na jedné schůzce.“