Jak hladce integrovat mobilní terminály do stávajících platebních systémů

29. Červenec 2024

Oblíbenost bezhotovostních plateb válcuje tradiční hotovost. Každým rokem narůstá počet transakcí provedených kartou nebo prostřednictvím elektronické peněženky. Stejně tak se každoročně zvyšuje počet obchodníků, kteří takový způsob plateb umožňují, včetně těch, jejichž podnikání je založeno na práci „v terénu“. Plánujete i vy pořízení mobilního terminálu?

Samotné rozhodnutí ohledně pořízení mobilního terminálu se rozhodně vyplatí. Představuje cenově příznivé řešení, které zefektivňuje vaše podnikání, zlepšuje zákaznickou zkušenost, a v konečném důsledku vám také zvyšuje zisky. Pokud už nějakou dobu podnikáte, nemusíte kvůli novému terminálu měnit svůj stávající platební systém. 

Správná volba poskytovatele je klíčová

Integrace mobilních terminálů do stávajících platebních systémů je snadná, pokud si vyberete profesionálního poskytovatele. Takového, který navrhne řešení přímo na míru vašemu podnikání, provede vás celým procesem, poskytne odborný servis a zákaznickou podporu 24/7

Výběr správného terminálu

Vyberte si mobilní terminál, který odpovídá potřebám vaší živnosti. Moderní terminály podporují různé platební metody: bezkontaktní platby, platby elektronickými peněženkami a dále stravenkovými, věrnostními, tankovacími a dalšími kartami. Kromě toho také můžete využít terminál v mobilu, jehož kouzlo tkví ve speciální aplikaci, která promění váš chytrý telefon v platební terminál.

Integrace do existujícího platebního systému

Nemusíte čekat na příjezd servisního technika. Kvalitní poskytovatel terminálu dokáže implementovat mobilní terminál do vašeho stávající platebního systému i na dálku, díky snadno integrovatelnému API rozhraní. To je navrženo tak, aby bylo kompatibilní s většinou běžných platebních systémů

Funkce terminálu se přizpůsobí vašemu podnikání

Samotná integrace spočívá v přesném nastavení všech parametrů, včetně propojení plateb s vašimi identifikátory (s čísly faktur, objednávek, zakázek atd.), případně spolu s podklady pro účtenku. Sami si určujete, co od propojení terminálu se svým pokladním systémem očekáváte. Kromě toho vám solidní poskytovatel zajistí, samozřejmě spolu s podrobným návodem, nepřetržitou odbornou konzultaci 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. 

Závěr patří testování

Posledním krokem před uvedením do ostrého provozu je důkladné testování. Poskytovatel terminálu vás požádá o testovací přístup do vašeho systému nebo aplikace, aby ověřil, zda vše funguje, jak má. Po úspěšném testování budete moci přivítat ve svém podnikání první zákazníky platící bezkontaktně a užívat si všech benefitů, které toto moderní řešení přináší.

© 2024 imper.cz