05. Duben 2023
Ve středu 17. května pořádá Shoptet již pátý ročník veletrhu Reshoper v prostorách PVA Expo v pražských Letňanech. Letošní téma zní „Jak s e-shopem růst, i když stagnuje“. Součástí programu je partnerská stage, workshopy, networking a více než 100 stánků českých i zahraničních firem, které e-shopům pomohou zprostředkovat potenciál růstu. Návštěvníci si budou moci vyzkoušet nové nástroje a poznat nové trendy na poli e-commerce. Vstup na veletrh je zdarma. V rámci něj se rovněž uskuteční konference „EFEKTIVITA JAKO CESTA K RŮSTU I ZISKU E-SHOPU“ – ta mimo jiné představí exkluzivní průzkum mezi stovkami českých i slovenských e-shopů a 9 unikátních přednášek – tématem bude i TikTok nebo umělá inteligence.
Úspěšného veletrhu Reshoper se každoročně účastní přes 4000 návštěvníků. Letošní ročník přiblíží odpověď na otázku, jak s e-shopem růst i přes stagnaci trhu a zda je správnou cestou k růstu efektivita. Na účastníky však čeká i další program – například vstup do poradenské zóny. Experti na e-commerce z české i slovenské scény zdarma poradí, jak pracovat s osobní značkou i jak na efektivní reklamy. Pořadatelé letos opět navíc otevřou partnerskou stage, kde se představí vystavovatelé s produktovými novinkami.
„Na veletrhu letos představí své nástroje usnadňující online prodej přes 100 vystavovatelů. Návštěvníci se mohou těšit na vše od nástrojů pro e-mailový marketing, přes platební brány až po samotné poskytovatele e-shopového řešení. Na jedné ploše si tak během jediného dne budou moci zařídit vlastní e-shop od A do Z. Jako bonus jsme spojili síly s 15 experty z oblastí marketingu, SEO, práva a řady dalších. Každý z nich účastníkům rád poskytne odbornou konzultaci, a to zcela zdarma,” láká na veletrh ředitel Shoptetu Samuel Huba.
Součástí veletrhu je i unikátní konference. Přednášky se zaměří na efektivitu procesů, marketingu, náboru a dalších dílčích částí podnikání. Představí se například HR manažerka Pale Fire Capital Petra Nulíčková, která na konkrétních příkladech vysvětlí, jak chyby v náboru lidí mohou firmy vyjít na miliony korun. Na téma budování značky v době chaosu, a to včetně úskalí a častých chyb při expanzi na nové trhy, se zaměří Michal Pastier v rámci přednášky s příklady z praxe, kterými si společně s jeho týmem GoBigname prošli v uplynulých deseti letech. Prozradí mimo jiné i to, proč může být chybou soustředit se pouze na performance marketing.
Návštěvníci se rovněž budou moci dozvědět více o obchodním potenciálu TikToku nebo o tom, zda umělá inteligence obstojí jako další cesta k efektivitě. Část programu se zaměří i na kvalitní zákaznickou péči, tedy jak mohou chytře nastavené procesy e-shop posunout na novou úroveň. Chybět nebudou ani tipy pro optimalizaci webu nebo nákupního procesu. Cena vstupenky na konferenci je 3 990 korun a zahrnuje i bohatý catering a večerní program s networkingem.